כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות

ברי סחרוף ודודו טסה במופע משותף

ברי סחרוף ודודו טסה יוצאים במופע משותף שיתקיים בהאנגר 11, כל הפרטים

שיתוף הפעולה בין שני המוזיקאים האהובים מוכר ומתבקש. בתקופה האחרונה שניהם כבר משתוקקים לעלות יחד על במה. ברקורד שלהם שירים משותפים, אירוחים הדדיים בהופעות ומפגשים מוזיקליים רבים. שיא שיתוף הפעולה הגיע באלבום שראה אור לפני שנה – "בדל של אור" עליו כתבנו כאן וכאן.

כבר לאורך ההקלטות לאלבום, היה ברור לשניהם שהמפגש על הבמה הוא ה-רגע שלו הם מחכים, לנגן בלייב, על במה, יחד עם הרכב. עם הקהל. כמו שהם אוהבים. במופע ינגנו סחרוף וטסה מתוך הרפרטואר האדיר של שניהם וכמובן משירי האלבום המשותף – הכל בעיבודים מיוחדים לערב הזה.

על הבמה יחד איתם – ניר מימון: בס / יונתן דסקל: קלידים / אריאל קסיס: קאנון / ניר מנצור וברק קרם: תופים / ניצן קאנטי: כינור / גילי רדיין-שדה: ויולה / מאיו שבירו: צ'לו

היכן ומתי? ראשון 6 במרץ ,האנגר 11 ,נמל תל אביב כרטיסים באתר www.berry-dudu.co.il

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא