כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי
כולל וידאו

ברי סחרוף ודודו טסה – בדל של אור

ברי סחרוף ודודו טסה חוזרים לשתף פעולה ומשיקים אלבום משותף, בואו להאזין

אמש הפתיעו שני גיבורי הגיטרה והמוסיקה האהובים דודו טסה וברי סחרוף את עשרות אלפי מעריציהם כאשר עשו שימוש ברשתות החברתיות עם טיזיניג מרגש ומסקרן כאשר חשבונו הרשמי של דודו טסה העלה פוסט בזו הלשון – דודו: "הלו ברי, ער?" אשר נענה אחרי זמן קצר בידי ברי בזו הלשון: "אהה". האקט הזה הספיק כדי להטריף את מנוחתם של המעריצים.

הבוקר הגיע התשובה – ברי סחרוף ודודו טסה חובקים אלבום משותף חדש – "בדל של אור" הכולל 9 שירים משותפים שנכתבו והולחנו ומבוצעים במשותף כולל מילותיהם של המשורר אלי אליהו, המוזיקאי גלעד כהנא, האחים עאסי ומנסור רחבאני, את האלבום חותם השיר "על פי הבאר" בו מתארח לא פחות מאשר אהוד בנאי.

האמת שאין זה שיתוף הפעולה הראשון בין ברי לדודו, לפני כעשור שתפו השניים פעולה עם אחד משירי הכוויתים, סאלח ודאוד כוויתי, "טריב אני אותרוח", לפני ארבע שנים שתפו פעולה בשיר "לאן תקחי אותי היום" שאת מילותיו כתב גלעד כהנא. השניים גם שתפו פעולה לצידו של אביתר בנאי בביצוע מחווה לשירו של אריק איינשטיין "שביר".

כך ברי סחרוף עם יציאת האלבום – "'האלבום הזה יוצא בתקופה של הרבה ערפל ואי ודאות, כשהעולם כולו משתנה ובאופק ניצוץ של אופטימיות. מתוך השקט באו הצלילים, מתוך האפלה בא 'בדל של אור'. שיהיה לכולנו חנוכה שמח"

תתחילו להאזין

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא