כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות
כולל וידאו

אור עמרמי ברוקמן במופע הבכורה

הזמר והיוצר אור עמרמי ברוקמן הופיע במועדון בר גיורא בתל אביב, מופע בכורה. היינו שם

אמש הופיע הזמר-יוצר אור עמרמי ברוקמן במופע טריו (אור ושני נגנים שמלווים אותו) בבר גיורא. אור כבש את ליבנו בעונה השביעית של "הכוכב הבא" כשזכה במקום השלישי, ובמופע הזכיר לנו כמה אנחנו מתחברים אליו ולטקסטים שהוא מגיש. אור, בן 19, מפתיע ביכולת הבוגרת שלו להעביר רגש עמוק, מלנכולי לעיתים, ולגרום לקהל שלו להתרגש מכל מילה שיוצאת לו מהפה.

עמרמי ברוקמן התחיל את המופע בשיר "בכי של תינוק", שלא יצא לאור, ומדבר על חיים חדשים שמתחילים ממקום של פחד וכאב אבל מביאים איתם אושר, וממשיך עם עוד שיר שלא יצא עדיין – "בחורה בת 30", על מישהי מבוגרת שנכנסה לו ללב אבל שברה אותו לאחר מכן. את שני אלו הגיש אור לבד עם קלידים והכניס אותנו לעולמו בפתיח הזה.

בהמשך המופע הצטרפו לאור שני הנגנים והוא נכנס למרכז הבמה והתחיל לשיר את "אור גדול" של אמיר דדון, שישב על הקול שלו בול, עשה קאבר ל"אבות ובנים" של אביתר בנאי האלמותי, ואז הגיש בצורה מדהימה את הלהיט של חנן בן ארי – "מה אתה רוצה ממני?". לאור עמרמי ברוקמן יש היסטוריה עם חנן, כאשר בגיל 15, כשאור היה בהופעה שלו, חנן הזמין אותו לעלות לבמה ולשיר איתו בהפתעה. חנן גילה שיש פה זמר מחונן, וביקש מאור לעלות איתו להופיע לשיר כמה חודשים אחרי זה את "אמא אם הייתי". שמים לב שאור מחובר מאוד לחנן וכששר את "מה אתה רוצה ממני?" במופע, ריגש בצורה מיוחדת מכל השאר.

בין השירים שעלה איתם לאחר מכן, היו שלושה שבלטו יותר מכל השאר, והם שירים מקוריים שלו: "איפה את היום", שיצא לרדיו לפני כחצי שנה וכבש אותנו, "מאין באתי" שהרטיט אותנו עם זעקות של עמרמי ברוקמן אל חלל האוויר, ו"ורוד זוהר", הסינגל השלישי שהוציא, שמתאפיין בקצב שונה מכל שאר שיריו ומכניס אותנו לגרוב שלו.

אור חשף בפנינו את בת זוגתו (תמר עזרן מ"הכוכב הבא" – עונה 8), בקאבר "זכיתי לאהוב" של עברי לידר, שהתאים לסיטואציה בצורה מושלמת. אור מזכיר מאוד את עברי בהגשה שלו לשיר וברגישות הבלתי נלאית שמעביר טקסטים, גם את אלו שיצר בעצמו וגם את אלו שעושה קאבר אליהם.

עמרמי ברוקמן עשה מופע שגרם לנו לרצות עוד ושסגר לנו את השבוע בצורה מושלמת ורגועה. נולד פה כוכב כבר ממזמן, ועכשיו הוא בדרך ללב של כולנו עם כל שיר שיוצא לרדיו. אהבנו מאוד את האותנטיות של אור ואת העובדה שהוא מרשה לעצמו להיות רגיש ולהוריד כל מחסום אפשרי כדי לתת לנו לראות את הלב שלו.

אור עמרמי ברוקמן. צילום חן לוי
אור עמרמי ברוקמן. צילום חן לוי

חן לוי

חן לוי, מעצב גרפי ביום יום, מנהל את האתר ״מתוקי״, שהוא מגזין פופ-קיטש, חובב פופ-טראש מושבע, וצרכן הופעות בכל הזדמנות אפשרית!

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא