כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

התקווה 6 – פלונטר

שיתוף פעולה בין התקווה 6 לבין המוזיקאי סתיו בגר הוביל לשיר חדש - "פלונטר", האזינו

עמרי גליקמן, המוזיקאי העומד מאחורי הטייטל "התקווה 6" חובר אל המוזיקאי סתיו בגר בכתיבת והלחנת שיר חדש – "פלונטר", זהו שיתוף פעולה ראשון של השניים וכפי שהוא נשמע מדובר על חיבור מצויין שקרוב לוודאי עוד נשמע ממנו שירים נוספים. השיר החדש עוסק במערכת יחסים שעלתה על שרטון, אולם המספר מדבר עליה בהמון ציניות וראיה מפוקחת תוך שהוא משרבב סממני כאב לצד הומור כחלק מתהליך הריפוי. את השיר מלווה הפעם קליפ אנימציה המבקש להביא את הצד הויזואלי לסיפור המושר, את הקליפ ביים גיא רומם ואילו את העבודה הקשה יצר האנימטור ולרי חודדטוב. עבודה יפה….

כך עמרי גליקמן על היצירה החדשה והחיבור בכללותו – "כבר המון זמן שאני זומם על יצירה משותפת עם סתיו שהוא בעיניי אחד המפיקים המוכשרים והמרעננים שצומחים בתעשייה. יחד הייתה לנו עבודה משוחררת וקריאטיבית שהשאירה לי תיאבון לעוד… השיר עוסק בעצם במבט חטוף על מערכת יחסים פגומה אשר מיצתה את עצמה ונגררת מכוח ההרגל."

כך שותפו ליצירה, סתיו בגר – ״העבודה עם התקווה 6 הייתה עבורי סגירת מעגל רצינית. אפשר להגיד שהם היו חלק גדול מפסקול ההתבגרות שלי וזה היה סופר כיף. מרגיש לי שהצלחנו להביא משהו שמצד אחד שומר על האווירה והסגנון שלהם ומצד שני מחדש״.

את התקווה 6 תפגשו בתאריך 7 באוגוסט ובתאריך 21 בספטמבר באמפי שוני ובתאריך 26 בספטמבר באמפי מיני ישראל עם האורח רביב כנר.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא