כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

גבע אלון – Follow

באלבומו השביעי חוזר המוזיקאי גבע אלון לאנגלית - Follow

אלבומו החדש, השביעי במספר, של גבע אלון – Follow, כולל תשע רצועות מוזיקליות אשר נכתבו, הולחנו ומבוצעות על ידו בהפקתו המוזיקלית של דורון פלסקוב. את השיר – On My Side יצר גבע במשותף עם המוזיקאי הספרדי ג׳יירו סאבאלה המוכר בטייטל הבימתי – DePedro. מלבד שיתוף פעולה זה השיק גבע במרוצת השנה החולפת עוד מספר שירים מתוך האלבום – Hungry   ,Free ושיר הנושא – Follow. הטאצ' הייחודי שהמפיק הביא לצלילי האמריקנה המחוספסים של גבע הוא הביט האלקטרוני, עניין שלוקח את שירי האלבום קדימה בעשור או שניים תוך שמירה על הצביון המוכר והאהוב של גבע.

 

כך גבע על האלבום החדש – "היום יוצא האלבום החדש שלי שנקרא Follow. זאת התקופה הכי ארוכה בין אלבומים שהייתה לי מאז שהתחלתי להוציא אלבומים, בזכות הקורונה ושאר סקנדלים ועיכובים. אבל עכשיו סוף סוף זה קורה! את האלבום הזה יצרתי ביחד עם דורון פלסקוב ואפשר לומר בפה מלא שבלעדיו זה לא היה קורה. הוא היה המנוע שדחף אותי ליצור ואתגר אותי כל פעם מחדש עם משימות, מחשבות, ניסיונות ועוד. בכל שיר עברנו ביחד שביל ארוך ומפותל כדי להגיע למקום שפתאום אמרנו ״הנה זה״. זה האלבום הראשון של שנות הארבעים שלי ואולי של החיים החדשים שלי. דרך גוף העבודה הזה גיליתי כמה שהכל פתוח והכל מותר. חזרתי אחורה להתחלה כדי להתאהב במוזיקה מחדש. העשייה הייתה העיקר. הדרך הייתה המטרה. גאה ומתרגש להציג אותו בפניכם."

עוד מוסיף גבע – "האלבום הזה מסמל התחלה חדשה בשבילי. הלכתי למקומות שבהם עדיין לא דרכתי והרגשתי שאני מתמסר למסע הזה. הכתיבה, ההלחנה והשיח, היו שונים מכל מה שעשיתי עד היום. הפיק את האלבום ברגישות גדולה, דורון פלסקוב שבלעדיו האלבום הזה פשוט לא קורה. שנינו התבגרנו תוך כדי התהליך והייתה תחושה שאנחנו בעולם משלנו. הצלחנו ליצור משהו שהפתיע וריגש את שנינו בתוך מציאות הזויה לחלוטין." 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא