כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות אינדיחדשות הסצנהחדשות מקומיות

ועידת המוזיקה בקסטייג׳ יוצאת לדרך

ועידת המוזיקה בקסטייג׳- יומיים של הרצאות, פאנלים וסדנאות אונליין עם כל מה שחייבים לדעת בתעשיית המוזיקה, תתקיים און ליין בתאריכים 3-4 במרץ 2021, כל הפרטים.

בזמנים רגילים, בהם אין מגפה עולמית שמשתוללת, תעשיית המוזיקה היא תעשייה מאתגרת. מצד אחד מדובר בתעשייה תחרותית, דינמית, שמשתנה תדירות, מצד שני קיימות בה נורמות שלא משתנות כבר עשרות שנים. להיות מוזיקאי או איש תעשייה מצליח לאורך זמן דורש השקעה רבה של זמן ואנרגיה, התמדה, הקרבה, רכישת ידע וניסיון רבים, קשרים נכונים וגם הוצאה כלכלית לא קטנה. קל ללכת לאיבוד בתוך ים המשימות אותן עסק של אמן צריך לנהל – יח״צ, שיווק, הופעות, ניהול, אסטרטגיה, הנהלת חשבונות… במיוחד אם את/ה אמן עצמאי.

בנוסף על כל אלה, השנה החולפת הנחיתה על תעשיית המוזיקה והתרבות מכה קשה ביותר. העולם כפי שהכרנו אותו- השתנה ברגע. מאות אלפי אנשים ברחבי העולם איבדו את פרנסתם המתוכננת במקצוע- בעלי מועדונים, מפיקים, סאונדמנים, תאורנים, חברות הגברה ועוד, וכמובן- מוזיקאים/יות.

ועידת ״בקסטייג׳״ מתקיימת כעת כדי לייצר מפגש. גם אם בלית ברירה הוא יהיה דיגיטלי ולא פיזי. אבל מפגש שבו ניתן לאנשי התעשייה מכל צדדיה לשמוע אחד את השני/ה, לדון בהשפעות של השנה החולפת על המשך הדרך של התעשייה באופן כללי ושל כל אחד ואחת באופן פרטי, לשתף פעולה, לחלוק ידע ולעזור אחד לשני/ה להשתפר ולהתאושש. לצד השינויים של השנה החולפת, ידונו במהלך הועידה גם בנושאים שקשורים באופן קבוע לקריירה של מוזיקאי/ת שכל אחד שעוסק בהם חייב להכיר.

במסגרת הועידה יערכו הרצאות, יתקיימו פאנלים וסדנאות במסגרתם ייטלו חלק עשרות אנשי מקצוע מתחום תעשיית המוזיקה והתרבות

הועידה אשר נולדה ביוזמתה של שתי המפיקות הוותיקות בתעשייה – בר זבדה ובשיתוף ימית הגר תתארח במכללת BPM, בה מוקם אולפן שידור מיוחד ממנו יועברו מרבית הפאנלים והתכנים בשידור חי ומצולם אל רוכשי הכרטיסים דרך אפליקציית הזום. ​

קהל הועידה יוכל להשתתף דרך הזום, לשאול שאלות ולקבל מענה בכל הנושאים לכל אורכה של הועידה. המטרה היא לנסות לייצר תרחישים ריאליים, למחוק כמה שיותר סימני שאלה, לנסות להתוות ולייצר את המשך הדרך כדי שאנשי תעשיית המוזיקה והתרבות יוכלו לחזור מחוזקים אפילו יותר.

לחצו לרכישת כרטיסים מוקדמת במחיר 75 ש"ח המקנה גישת צפייה לכל אירועי הועידה באמצעות צפיית זום.

לעמוד הועידה בפייסבוק  יש גם איוונט

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא