כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

גיא זו-ארץ – היי

גיא זו-ארץ בשיר חדש, ממשיך בדרך לאלבום, האזנה

את גיא זו-ארץ כולם מכירים, אחד המנחים הכי עמוסים בטלוויזיה המסחרית הישראלית. לפני שנתיים השיק גיא זו-ארץ את השיר "את דומה לי" אותו כתב גיא יחד עם אבי אוחיון בהפקה מוזיקלית של מתן דרור, אז חיוויתי דעתי על השיר המילים הללו – "זהו שיר הנע בעדינות על התוואי הימתיכוני הרומנטי עם טקסט בגובה העיניים ומלודיה השובה את המאזין ברגע הראשון."

כעת מגיע תורו של השיר השני שגיא ואבי כתבו והלחינו בהפקתו של דרור – "היי", הפעם, בניגוד לטקסט הקודם והקליפ שליווה אותו שהיה רומנטי ושובה, הנרטיב הנוכחי עוסק יותר בחששות והתנגשויות בתוך קשר האהבה. מבחינה מוזיקלית טביעתו המוזיקלית של אוחיון ניכרת היטב באופן הכתיבה וההגשה המוזיקלית. האם אנחנו עדים ליצירתו של אלבום אהבה?

עם יציאת השיר מספר גיא – "מה אתה שר ? באמת ? אתה זמר ?? ממתי ? האמת שכבר התרגלתי לכל התגובות האלה ותכלס אני יכול להבין. האמת שלא הרבה יודעים אבל בזכות השירה הכל התחיל אצלי. להקה צבאית, זמר שעושה קולות באולפנים. בוסתן ספרדי בהבימה ועוד מחזות- זמר. ההנחיה בטלויזיה תמיד תפסה את רוב תשומת הלב וככה גם רוב הקבל הכיר אותי. אבל המוסיקה,היצירה,השירה היא תמיד הלב הפועם שבי ולשיר בשבילי זה הכל!  בשנה האחרונה ישבתי הרבה עם עצמי,עם הגיטרה וגם עם אבי אוחיון שליצור איתו זה תמיד חלום! והשירים התחילו לצאת, השנה המיוחדת העוברת על כולנו הביאה איתה הרבה שעות של יצירה עבורי, התכנסתי אל תוך עצמי ואני מרגיש שזה הזמן לשתף את כולם." 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא