כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות

רשת זאפה מאמצת את "גדולים במדים"

מנהלי רשת מועדוני ההופעות "זאפה" אמצו את "חיילי" עמותת "גדולים במדים" שנטלו חלק במסע כומתה צבאי במסגרת היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבליות.

ישנם רגעים בהם צריך לעצור את המירוץ המטורף של השנה הנוכחית והמאבק לחזרה לשגרת עולם התרבות והמופעים ולתת רספקט אמיתי לאנשים שתורמים לאנשים כאדם לחברו.

כי לא רק הופעות ואירועי חברות, אפילו בימים לא קלים אלו בענף המופעים, הרימו מנהלי רשת מועדוני ההופעות "זאפה" את הכפפה ואימצו את תלמידי בית הספר "מגשימים" בחוות הנוער הציוני בירושלים, תלמידים המאובחנים כלוקים באוטיזם / P.D.D, בתפקוד בינוני נמוך, מה שמוגדר כיום על הספקטרום האוטיסטי.

בשנה האחרונה התנדבו התלמידים לסייע ביחידת מחסני החירום באוגדת יהודה ושומרון. היום במסגרת ציון היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות, וביוזמת עמותת גדולים במדים, יצאו הנערים ל״מסע כומתה״ במחנה ״עופר״.

גדולים במדים
גדולים במדים
גדולים במדים
גדולים במדים
גדולים במדים
גדולים במדים

הנערים צעדו יחד עם רמ״ט האוגדה ונציגי המחסנים, יו״ר עמותת ״גדולים במדים״, הבעלים והמנכ״ל של חברת Zappa זאפה (החברה ה״מאמצת״), הנהלת בית הספר ובני משפחותיהם הנרגשים. בסיומו של המסע הוענקו למתנדבים כומתות, דיסקיות, ספרי תנ״ך ושי.

כך מפקד הימ"ח, רס״ב אלדד אברישמצ׳י על הפרויקט – ״היום אני מציין 24 שנים בצבא, וזה ללא ספק אחד האירועים הכי משמעותיים ומרגשים שחוויתי במהלך השירות. יש לי הזכות והכבוד להכיר את המתנדבים המדהימים ולעבוד איתם מדי שבוע. היום, אחרי הטקס, החיבור ביננו הפך לרשמי.  הם איתנו ׳על מלא׳, וזו התודה שלנו על תרומתם האדירה״

כך אסף מור סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ברשת זאפה על הפרויקט – "גאה להיות חלק ממשפחת זאפה שבוחרת להיות השינוי שאנחנו מייחלים לראות בתוכנו כחברה. תלמידי בית ספר מגשימים, נתנו לנו הזדמנות לעצור לרגע והוכיחו שאין דבר העומד בפני הרצון. זכינו לראות עיניים שמחות ודומעות מאושר, אהבה שלא ניתן להסביר במילים. אנחנו מצדיעים לכם! וכל זאת לזכות ובזכות גולן וטלי עינת שמאפשרים לכל הדבר המרגש והיפה הזה לקרות בתקופה כל-כך מאתגרת"

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא