כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות
כולל וידאו

קמילה תופיע במרכז ענב

קמילה תקיים מופע עם להקה ואורחות מהבלקן במרכז ענב, שידור חי וישיר לרוכשי כרטיסים, כל הפרטים

כשחוזרים פעם נוספת לימים בהם הופעות התקיימו רק באמצעות שידורים חיים ללא קהל מחליטה הזמרת והיוצרת קמילה לקיים מופע חי בשידור ישיר ממרכז הענב, ההחלטה על קיומו של המופע במתכונת זו הגיעה לאחר שהתוכנית לקיים מופע מלא בענב עם קהל ירדה מעל הפרק בעקבות המגבלות החדשות. כאמור קמילה לא הרימה ידיים והמופע יתקיים בכל מקרה.

מה צפוי?

הרכב הכולל 8 נגנים ילווה את קמילה שתבצע שירים מאלבום הבכורה לצד ביצועים ראשוניים מהאלבום הבא שבדרך אשר ישלב תפילות אזריות עתיקות לצד אלקטרוניקה מודרנית. החלק הזה בהופעה יבוצע עי׳ קמילה ושתי זמרות סלביות שהגיעו הישר מחופי הבלקן.

כאמור המופע שיתקיים בתאריך 27 באוקטובר ישודר ממרכז ענב באמצעות מערכת מתקדמת שהותקנה לאחרונה בענב וכוללת 3 מצלמות HD , ניתוב "לייב" וסאונד ברמה הגבוהה ביותר.

מחיר כרטיס להופעה יעמוד על 60 ₪. כמו כן ניתן לרכוש כרטיס משולב של הופעה עם כיתת אמן בזום, שיעור פיתוח קול, אלבום ועוד. רוכשי הכרטיסים יקבלו קישור ייעודי לצפייה במופע.

לפרטים נוספים כנסו לאיוונט.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא