כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי
כולל וידאו

קמה ורדי – These Days

בדרך לאלבום חדש מחליטה קמה ורדי לשחרר מתוכו גרסת מחווה לשיר של הזמרת ניקו - These Days, צפו בקליפ

בנובמבר 2020 יצא לאור האלבום Moonticket  של הזמרת והיוצרת קמה ורדי, זהו אלבומה השלישי של המוזיקאית שנעה על הקו ישראל אנגליה צרפת וספרד. מתוך האלבום הצפוי בחרה קמה לשחרר כעת את השיר –  These Days שנכתב בידי ג'קסון בראון ובוצע במקור בידי ניקו מלהקת מחתרת הקטיפה – The Velvet Underground באלבום הסולו הראשון שלה משנת 1967  – Chelsea Girl וכאן הוא מבוצע בידי קמה ורדי בהפקתו המוזיקלית של אורן לביא המצטרף גם בנגינה.

כך קמה על השיר המתחדש  – "למרות שהעולם עושה חיקוי מוצלח של טריילר לסרט אפוקליפטי רע מהאייטיז, ואולי בגלל, מצאתי את עצמי מתכנסת לתוך העולם הקטן שלי ועושה את הדבר שתמיד עשיתי, בזמנים הקשים ובזמנים הטובים. שיר חדש שהוא בעצם קאבר לשיר ישן ואהוב. תמיד הרגשתי חיבור אמיתי לשיר הזה, ומשהו בחודשים האחרונים נתן לי השראה להקליט אותו בעצמי. הנה זה בשבילכם".

ניקו הלכה לעולמה בטרם עת לפני 30 שנים בגיל 49 לאחר שנפגעה בתאונת דרכים עת רכבה על אופניה ולקתה בתוך כך בהתקף לב. שיריה ושירי מחתרת הקטיפה מהווים עד היום השראה מוזיקלית ליוצרים רבים.

על הקליפ אחראי שחר כהן.

.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא