כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנהחדשות מקומיות

מבצע Bandcamp Fridays ימשך עד סוף השנה

המבצע במסגרתו חברת Bandcamp מוותרת על רווחיה פעם בחודש ימשך עד סוף השנה לרווחת האמנים, כל הפרטים

איתן דיימונד, המנהל ומייסד של האתר מסר כי היוזמה הושקה בחודש מרץ על מנת לתמוך באמנים שהושפעו והכנסותיהם ניזוקו כתוצאה מהמגיפה, במהלך החודשים האחרונים קהילת המוזיקה התאגדה בצורה ענקית ובתוך ארבעה ימים בלבד, המעריצים הכניסו יותר מ 20 מיליון דולר ישירות לכיסם של אמנים ולייבלים עצמאיים.

לדבריו התעבורה באתר הובילה לכך שמאז חודש מרץ, המעריצים רכשו מוסיקה ומרץ' בשווי של יותר מ 75 מיליון דולר ישירות מאמנים ולייבלים. עד היום שולמו באתר מאז הקמתו יותר מחצי מיליארד דולר לאמנים.

מכיוון שהמגיפה רחוקה מלהסתיים, פרויקט Bandcamp Fridays  יתקיים ביום שישי הראשון של כל חודש עד סוף השנה. להלן לוח שנה מפורט יותר:

  • 7 באוגוסט 2020
  • 4 בספטמבר 2020
  • 2 באוקטובר 2020
  • 6 בנובמבר 2020
  • 4 בדצמבר 2020

זו ההזדמנות והמקום לפנות אל ציבור הקוראים בבלוג ולהזכירם כי זו העת להמשיך ולתמוך ביצירה מקומית ולהעמידה בראש סדר העדיפויות, כאן צרפנו לינק עמוק המציג ופורש את האלבומים והיצירות של האמנים מישראל.

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא