כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי
כולל וידאו

עלייתו ונפילתו של שם טוב האבי – הסרט המלא

פס קול לשירים - סם הרדמה, באים להרים, האזרח הקטן, עם אחד, צפו בסרט

תמיר בר הוא כותב ומגיש בחטיבת הדיגיטל של "כאן" תאגיד השידור הישראלי, תסריטאי, במאי, שחקן, סטנדפיסט וזמר-יוצר.

אחרי ששיחרר מספר סדרות רשת קומיות – "תמיר רץ לכנסת", "סיפור לפני השינה" ו- "דייט עם תמיר", הוא סוגר את השבוע עם סרט באורך מלא (24 דקות) בכיכובו לצידם של מאיר סוויסה, רביד פלוטניק, ג'ימבו ג'יי, ישי סוויסה,  דרור פז, ג'נלין זוניו לוט, יאיר נשר, שמואל גולדשטיין, דלית זריהן, דור מור, דני טיקמן, מיכאל סוויסה, רפאל בן שמעון, בני אסתרקין, דורון גוברמן, אייל דוידי, שגיא דהן, איתי לוקץ', אברהם לגאסה, עמית אולמן, גיל בירמן, דורין ג'ורג', שלומי בן עזרא, חנן נחמן יקוטיאל   קורין חיט, ישראל מלסה.

השמות מדברים אליכם\ן? כן אתם קוראים נכון, קהיליית הראפ וההיפ הופ המקומית שינסה מותניים ואספה כוחות כדי להרים הפקה שעומדת אל מול כל קליפ קיצי שיוצא בימים אלו…

הנרטיב? בשביל לשיר טראפ ולהפוך לכוכב לא צריך הרבה כישרון, רק הרדמה טובה באיזור החניכיים. זהו סיפור עלייתו ונפילתו של "שם טוב האבי" – תמיר בר יוצא לסיבוב משוגע עם רביד פלוטניק, סוויסה, ג'מבו ג'י, שקל, לוקאץ ועוד חברים מסצנת ההיפ הופ הישראלית, כדי לזמר את סיפורו של אדם שם טוב, האיש שחלם להיות כוכב טראפ ישראלי ומצא עצמו מאחורי סורג ובריח.

את הסיפור המלא, עם כל השירים המצוינים, תראו כאן, באדיבות תאגיד כאן.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא