כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

מוזיקה בצל מגיפת הקורונהסיקור הופעות
כולל וידאו

בטרמינל 4 ממשיכים לטוס

מועדון ההופעות טרמינל 4 השיק פרויקט שידורי הופעות, כל הפרטים

ברוח ימי הקורונה וההסתופפות בבית הרחק מאולמות ומועדוני ההופעות החליטו במועדון טרמינל 4 ללכת על גל השידורים החיים של הופעות. מדובר בהופעות המתקיימות מעל בימת המועדון ומועברות באמצעות שידור מאובטח לקהל הרחב הרוכש מראש כרטיסים במחיר סמלי לכיסוי הוצאות התפעול.

במהלך השבועיים האחרונים מאז יצא המיזם לפועל התקיימו מספר הופעות במועדון, בסוף השבוע פגש צלמינו תומר שיינפלד את איטלו גונזלס עם הרכב הלטין פוואר במופע משירי הבואנה וויסטה קלאב ואת משה לוי והרכב הטרנזיסטור במופע המוקדש לשירים של אריק איינשטיין.

בשיחה עם יובל צוק, מנהל המועדון הם מתכוונים להמשיך בליין ההופעות המשודרות במתכונת האון דימנד בתשלום סמלי על מנת לכסות את הוצאות התפעול.

בצפייה בכמה מהמופעים הללו מתקבל הרושם כי מדובר בשידור איכותי ברמתו, הויז'ואל, הסאונד, אינם נופלים ברמתם משורת השידורים החיים המשודרים הנסמכים על סבסודן של חברות מסחריות גדולות דוגמת שידורי זאפה הרצליה וערוץ 12, שידורי הבית מאתר וואלה ואחרים. על הצד הטכני של התיעוד והשידור אחראית חברת Live Giving TV אשר הייתה אחראית בין היתר על תיעוד ושידור אירועי מסיבות האירוויזיון ממועדון התאטרון לפני מספר שנים.

מועדון טרמינל 4 שמהווה מוקד למופעים ייחודיים מבקש לשמר את רוח התרבות שנקטעה בשל מגיפת הקורונה ואנשיו מצפים לרגע בו אפשר יהיה לחזור להופעות עם קהל במתחם התחנה בגבול יפו.

 

 

הצצה לרגעים מהשידור הראשון מהמועדון

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא