כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

עדי אולמנסקי – איך לאהוב אותי

עדי אולמנסקי פונה בשיר החדש - "איך לאהוב אותי" לשפה העברית, סנונית ראשונה מאלבום חדש

אחרי מעל עשור במהלכו עדי אולמנסקי, לשעבר הסולנית של להקת Lorena B  ובעלת קריירה עצמאית בינלאומית במסגרתה היא שרה, הפיקה, הופיעה ופעלה בזירות ברחבי העולם, עדי החליטה לחזור למקורות לכתוב ולהפיק בשפה העברית. הבוקר היא משחררת את היר הראשון מתוך הפרויקט העברי שלה, אלבום חדש – '2 בלילה', במסגרתו היא יוצרת שיתופי פעולה עם שורת אמנים ביניהם  טונה, אברהם טל, דור3 ועוד. את השיר החדש עדי תמללה, את הלחן היא יצרה במשותף עם אדיר חווא אשר אחראי גם על ההפקה המוזיקלית. את הקליפ המלווה עדי ביימה וליאור אלון צילם וערך בהפקתו של אביב לוסקי.

כך עדי על השיר החדש – "השיר איך לאהוב אותי הוא השיר שבחרתי להוציא ראשון מהפרויקט כי הוא השיר שמתמצת מבחינתי את הדבר הכי בסיסי שממנו כל שאר האלבום נובע. לא לימדו אותי איך לאהוב אותי. לא לימדו אותי, אז איך אדע? ואיך אוכל לחיות בשלום איתי ועם אחרים… כתבתי אותו באיזה לילה, כשנשארתי לבד באולפן והרגשתי פתאום שאני מבינה את המקור. המקור לעליות ולירידות, לפחדים. השיר הזה פשוט נשפך ממני, הכי בטבעיות, הכי בכנות, בלי שום הצגות או פילטרים. הוא מדבר על הפחד לא להצליח, הפחד לא להיות אהובה, שלאף אחד לא יהיה אכפת ממני, ובמקביל מודה לכל האנשים המדהימים שתמיד האמינו, שתמיד נמצאים שם בשבילי, שמזינים אותי כמו ויטמינים לנשמה"

.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא