כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיות

סלקציה – מתופפה של אירוסמית' לא ישתתף בטקס הגראמי

ג'ואי קרמר, מתופפה של להקת אירוסמית' הודח מפעילות בלהקה, כל הפרטים

בסוף השבוע אמורה להקת אירוסמית' ליטול חלק באירוע המחווה "MusiCares Person of the Year" במסגרת טקסי הענקת פרסי הגראמי שיתקיים ביום ראשון הקרוב, 26 בינואר, במרכז סטפלס בלוס אנג'לס, זו הפעם הראשונה שהלהקה נוטלת חלק באירוע הזה. לקראת החזרות למופע ביקש המתופף ג'ואי קרמר לחזור לשורות ההרכב על מנת להשתתף במופע. ג'ואי היה חבר בהרכב במשך 50 שנים

אולם מכיוון שפנייתו ליטול חלק באירוע הגיעה באיחור רב, הוא נדחה בידי חברי הלהקה, עובדה זו הובילה אותו להגיש תביעה בבית משפט שיורה ללהקה לקבלו חזרה לשורותיה. שופט בית המשפט העליון במסצ'וסטס מארק גילד דחה את בקשתו של קרמר להורות ללהקה לאפשר לו להשתתף במופע עם הלהקה, כך נכתב בהחלטה – "בהתחשב בעובדה שקרמר לא ניגן עם הלהקה בחצי שנה ובשל מחסור בזמן החזרות לפני ההופעות הקרובות, קרמר לא הציג דרך פעולה אלטרנטיבית ריאלית המספיקה להגן על האינטרסים העסקיים של הלהקה"

בתגובה לפעולה המשפטית של קרמר, ארבעת חברי אירוסמית' האחרים פרסמו הצהרה כי הם "התגעגעו אליו ועודדו אותו להצטרף אלינו לשחק פעמים רבות, אך ככל הנראה הוא לא הרגיש מוכן לעשות זאת. ג'ואי חיכה עד הרגע האחרון לקבל את ההזמנה שלנו, כשלצערנו אין לנו זמן לחזרות הכרחיות במהלך שבוע הגראמי, היינו עושים שירות גרוע לו, לעצמנו ולמעריצים שלנו כדי שהוא ינגן בלי הכנה וחזרות מספקות"

כזכור בקיץ 2017 הופיעו חברי להקת אירוסמית' בפארק הירקון לפני 50 אלף צופים, במופע ג'ואי קרמר נטל חלק מאחורי עמדת התופים והיווה חבר מהצוות המלא של ההרכב, הנה תזכורת מהמופע (צילום ליאור כתר)

מתוך המופע של להקת אירוסמית' בפארק הירקון, רביעי, 17.05.2017. צילום: ליאור כתר
מתוך המופע של להקת אירוסמית' בפארק הירקון, רביעי, 17.05.2017. צילום: ליאור כתר

 

בסרטון ששיתף אתר TMZ ג'ואי קרמר ניגש לאולפן החזרות בתקווה להיכנס. שני מאבטחים אומרים לו שהם "נשכרו על ידי ארבעת חברי הלהקה האחרים שביקשו שלא תיכנס. היום."

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא