כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה

האם חברי להקת Foo Fighters משחררים הצצה ראשונית לאלבום הצפוי לצאת בשנת 2020?

וידאו של חדר מדרגות וסט תופים הוא הטיזר הראשון שחברי להקת Foo Fighters שחררו לרשת מהאלבום הצפוי, גם איחוד חד פעמי ליוצאי נירוונה, כל הפרטים.

לצד הקליפ הקצרצר שעלה בחשבון האינסטגרם הרשמי של ההרכב נוספו שני האשטגים – # FF2020 ו- # FF25, האחרון מהווה רמז לרגל 25 שנה לאלבום הבכורה שלהם משנת 1995.

לקליפ קדמה תמונה של מיקרופון שהוצבה באמבטיה. זהו המשכו של תהליך שהחל במהלך הופעת ההרכב בפסטיבל בריו דה ז'נירו בקיץ האחרון כאשר דייב גרוהל אמר לקהל כי הלהקה תכננה להתחיל לעבוד על LP חדש עם חזרתה לארצות הברית. אלבום האולפן האחרון שלהם  – Concrete and Gold יצא בשנת 2017 .

כזכור בחודש אוגוסט האחרון במהלך הופעתה של הלהקה בפסטיבל Sziget בבודפשט רמז גרוהל על סיכוי שהם יופיעו בישראל..

אולם מסתבר שלא רק חדשות בעניין אלבום חדש אלא הצהרה נוספת שדייב גרוהל שחרר אמש כי בכוונתו לאחד את חבריו מלהקת Nirvana בטקס Heaven Is Rock & Roll מחר באולם הפלאדיום בהוליווד, כבר מעוררת גלים….

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא