כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה
כולל וידאו

האם להקת Foo Fighters בדרך לישראל?

במהלך המופע של להקת Foo Fighters בפסטיבל Sziget בבודפשט, הונגריה שהתקיים אמש שאל סולן הלהקה דייב גרוהל את קבוצת המעריצים שהגיעה במיוחד מישראל האם הם רוצים שהלהקה תגיע להופיע בארץ, כל הפרטים.

במהלך המופע של להקת Foo Fighters בפסטיבל Sziget  בבודפשט, הונגריה שהתקיים אמש, הבחין הסולן דייב גרוהל בקבוצה גדולה של מעריצים שהגיעו במיוחד מישראל מצויידים בדגלי המדינה, זו הקבוצה שקיימת כבר למעלה מעשור ובה חברים יותר משניים עשר אלף מעריצים בפייסבוק – Bring Foo Fighters To Israel שמטרתה להגיע ליותר מעשרים אלף חברים ולגרום להגעתה של הלהקה אותה הם מעריצים להופיע בישראל.

מעריצי Foo Fighters מישראל בפסטיבל. צילום לידור בק
מעריצי Foo Fighters מישראל בפסטיבל. צילום לידור בק

לידור בק, אחד ממייסדי ומנהלי מועדון המעריצים הישראלי של הלהקה אשר תיעד במצלמתו את הרגעים המרגשים במופע מדווח כי דייב גרוהל פנה אל חברי הקבוצה שעמדו קרוב לבמה ושאל אותם האם הם רוצים שהלהקה תגיע לישראל, עניין שהוא משאת הנפש של הקבוצה ואחת מהמטרות הבסיסיות להקמתה בתכלס. זה היה כבר במשפט השני שלו, דייב גרוהל אמר למעריצים כי אולי הם יגיעו לישראל.

בהמשכה של ההופעה,לקראת הרגעים האחרונים, קלט דייב גרוהל את גל, צעיר מישראל המתנייד באמצעות כסא גלגלים כשהוא מונף מעל ראשי חבריו כדי שיוכל לראות את המופע וביקש מהקהל להביא אותו אליו לבמה, הג'סטה הזו הגיעה לשיאה כאשר בסיומו של השיר גל קיבל את הגיטרה של גרוהל לידיו והתבקש להטיחה על הרצפה לשאגות אלפי המעריצים שצפו במופע.

כעת הכפפות עוברות למיטב המפיקים הבינלאומיים בארץ – יש רצון מצד הלהקה, כל השאר עליכם, קדימה!!!

כך זה נראה אמש בעיני המעריצים:

אחד הרגעים, הישראלי גל מועלה לבמה כי לנפץ את הגיטרה של גרוהל. תיעוד וידאו – Peter Gyarmati

שימו לב לנוכחות הישראלית במופע, דגלים בכל פינה..

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא