כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

מארק ג'וליאנה מגיע לתל אביב

מארק ג׳וליאנה וירטואוז התופים מגיע להופעה במועדון בארבי תל אביב בתאריך 11 בנובמבר עם ההרכב ״ביט מיוזיק״, כל הפרטים.

מארק ג'וליאנה המתופף והמלחין האמריקאי בן ה- 39, התפרסם בין היתר בעקבות רומן מוזיקלי ממושך עם הבסיסט אבישי כהן וכן שורת אמנים מובילים ביניהם דייויד בואי, בראד מלדאו, דאפר יוסף, ג'ון סקופילד, טיגרן חמסיאן, מתיסיהו, ועוד.

הוא נחשב כאחד המתופפים המובילים בעולם, בזכות התחכום הקצבי, הדחף היצירתי והצליל האינדיבידואלי שלו. ג'וליאנה מגיע לישראל בעקבות האלבום האחרון במסגרתו הוא ממשיך לחקור את ולמתוח את הגבולות המפרידים בין ג׳אז לאלקטרוניקה עם שותפים ונגנים מהצמרת העולמית  – BigYuki, Nick Semrad, Chris Morrissey.

כאמור מארק ג'וליאנה מגיע לתל אביב והופעתו תתקיים בתאריך 11 בנובמבר במועדון בארבי בתל אביב, על הבאתו ארצה אמון ליאור איינס מקבוצת "התדר" ומשרד ההפקות Serenades האחראי בין היתר על ההפקות הליליות במוזיאון תל אביב ועל הבאתם ארצה של מוזיקאים כ – אנומלי, רוי איירס, הילו מרגיה ועוד. הכרטיסים כבר זמינים במחיר פתיחה של 135 ש"ח כאן. גם איוונט לחברים שבאים.

קבלו הצצה של שעה  אל תוך מופע ההשקה של האלבום, אמא!!! אבא!!!

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא