כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

תומר יוסף – כמה נורמלי

שמונה שנים אחרי אלבומו האחרון, תומר יוסף יוצא לדרך עצמאית לקראת אלבום סולו רביעי מתוכו הוא משחרר כעת את השיר הראשון אותו הוא תימלל, הלחין והפיק מוזיקלית, המלווה בקליפ בבימויו האישי באמצעות המצלמה של דרור פז. השיר יצא לראשונה לתחנות הרדיו והצליח להיכנס לרשימות ההשמעה במקומות הטובים, כעת הוא יוצא כאמור במעטפת ויז'ואלית חיה ובועטת.

תכלס השיר מכיל את כל מה שחשוב בקליפת אגוז על החיים כאן ומצליח לגעת באקטואליה עם מסרים שזרמו מתחת לפני השטח ולאחרונה אנו עדים להם בצהרי היום, גם הפעם משרטט תומר תמונת מציאות מטורפת של החיים בישראל  2019, המורכבת מניגודים חדים. האינדיבידואל מול החברה, החלש מול החזק, השחור מול הלבן. שמחת החיים הבלתי ניתנת לעצירה לצד הקושי.  בטקסט מופנה חץ של ביקורת, גם עצמית  -כולנו עסוקים כל כך בלשמור על התא הפרטי שלנו ולפעמים עיוורים למה שקורה ממש מעבר לדלת.

בתאריך 26 ביולי יעלה תומר יוסף במופע סולו עם החומרים החדשים לצד להיטים מוכרים והרכב נגנים סופר דה לוקס מעלה במה במועדון בארבי, כאן יש כרטיסים, וכאן יש איוונט בשביל חברים.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא