כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

מופע הקיץ של מיומנה – Garage 6ix יוצא לדרך

מיומנה – הלהקה הכי ישראלית שיש, ממציאה את עצמה מחדש – במופע ראשון מסוגו, סופר אנרגטי ,שיעשה לכם חשק לרקוד..  "GARAGE SIX", כל הפרטים.

מיומנה ברדינג 3. צילום יובל אראל
מיומנה ברדינג 3. צילום יובל אראל

המופע  GARAGE 6IX יעלה בכיכובם של חברי הלהקה החדשים – הדור החדש של מיומנה. חבורה צעירה ותוססת, כשכל אחד מהם הוא מולטי טאלנט מצוין – זמר, רקדן, נגן ושחקן.

במופע החדש יהפוך אולם ההופעות רדינג 3 למוסך, בו נפגשים כל בוקר חברי הלהקה, הגאראז'ניקים. הם מגיעים לעבודה, אך בליבם חלום אחד – להפוך ללהקה מצליחה. כל אחד מהם הוא כשרון ייחודי, ויחד הם שרים וחולמים, כשהצינורות משמשים להם חצוצרות והפגושים תופים. אך כשההצלחה סוף סוף מגיעה, מגיע המבחן האמיתי…

מיומנה ברדינג 3. צילום יובל אראל
מיומנה ברדינג 3. צילום יובל אראל

להפקת המופע חוברת מיומנה לראשונה לחברת ההפקות בלוסטון LIVE NATION  (מי שהביאה לישראל את בון ג'ובי, גאנז אנד רוזס, וואן ריפבליק, בקסטריט בויז, בריטני ספירס, אנריקה איגלסיאס ועוד רבים).

מיומנה ברדינג 3. צילום יובל אראל
מיומנה ברדינג 3. צילום יובל אראל

מיומנה, אותה מובילים כיום המנהל האמנותי בועז ברמן, אחד ממייסדי ההרכב הראשונים, יחד עם ג'רי ברמן, .הופיעה על הבמות הנחשבות ביותר ושיתפה פעולה עם שמות כמו לוריין היל, בובי מקפרין, טייסטו וגם אמנים ישראליים כאינפקטד מאשרום, דיוויד ברוזה והבלט הישראלי.

מיומנה ברדינג 3. צילום יובל אראל
מיומנה ברדינג 3. צילום יובל אראל

המופע החדש הכולל ריקוד, נגינה ושירה, ממבקש להעביר לצופים סיפור עלילה מרתק, דרך להיטי ענק, עם הטוויסט שרק מיומנה יודעת לתת. התוצאה – שירי הרכבי בנים בעיבוד בימתי ומוזיקלי בדרך של מיומנה, תמצאו בפס הקול את Take On Me ,Susanna , Hey Ya! , Thunder, Creep, Counting Stars, Should I Stay Or Should I Go, יצאנו לרקוד ועוד

המופע יעלה ביוני 2019 על במת רידינג 3 בנמל תל אביב, שתארח את המופע לאורך הקיץ, ומיד לאחר מכן יצא לטור באירופה. 

מחירי כרטיסים: החל מ – 169 ש״ח

לכרטיסים: 9964* , https://www.tmisrael.co.il

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהחזרה הבוקר

קבלו טעימה מהחזרות ומילה של בועז…

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא