כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

יכולנו להיות סמדר רונן

מופע השקת האלבום "יכולנו להיות" של הזמרת והיוצרת סמדר רונן, ליל חמישי, 03.01.2019, תאטרון תמונע, השדרן והעורך המוזיקלי המיתולוגי טוני פיין הגיע למופע ומביא את המראות והקולות.

זהו אלבומה השני של סמדר רונן, הכותבת ומלחינה שירים לא רק לעצמה אלא גם עבור אמנים אחרים, מנגנת בשלל כלי נגינה ומלמדת פיתוח קול. סמדר השואבת את השראתה וההשפעות המוזיקליות מיוצרים מקומיים מוכרים כחווה אלברשטין, עמיר לב ועוד משתדלת לפסוע בנתיבי הרוק – פולק העצמאי המקומי.

טקסטים כנים הנעטפים במלודיות שמיטיבות להעשיר את הנרטיב החבוי בהם. השירים באלבום החדש הם קטעי ופיסות חיים שלה עצמה וסביבתה שאת רשמיהם העלתה על הכתב והלחינה.

כאמור טוני פיין הגיע אמש לתמונע כדי להאזין ואף לתעד.

לחצו לצפייה בגלריית התמונות המלאה

וידאו (מתוך אלבום הבכורה – חצי כדור)

טוני פיין

אנטוני "טוני" פָיין היה עורך מוזיקלי, מפיק תוכניות רדיו ושדרן רדיו ישראלי ב"קול ישראל" במשך ארבעים שנה. ערך והפיק תוכניות מוזיקה רבות ברשת ג', ובהמשך מונה לעורך האחראי של התחנה. מ-1978 עד 1995 היה העורך והמפיק של תוכנית הרדיו הפופולרית "חדש, חדיש ומחודש", בהגשת שוש עטרי, מ-2009 החל לערוך ולהגיש תוכנית רדיו יומית לצד עופר נחשון, "באוויר", בה מושמעים שירים ישראלים חדשים ומתארחים אישים שונים באולפן. לאחר מכן ערך פיין את התוכנית, שהגישה רויטל עמית. פרש בשנת 2016 ומאז הוא פעיל במסגרת הבלוג.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא