כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

פסטיבל הג'אז הבינלאומי ה-4, ירושלים

פסטיבל הג'אז הבינלאומי ירושלים יוצא לדרך זו הפעם הרביעית, עם שורת אמנים מובילים מהארץ והעולם. הפסטיבל, שמיצב את עצמו תוך שנים ספורות כאירוע דגל מוביל בעולם הג'אז המקומי והבינלאומי, יציג הופעות מקור מיוחדות, שילובים חד פעמיים בין האמנים האורחים, פריצות סולו מפתיעות, סדנאות אומן, ג'אמים אל תוך הלילה, במת סטודנטים ועוד. 12-14 בדצמבר 2018, מוזיאון ישראל, ירושלים, כל הפרטים.

פסטיבל הג'אז ירושלים ה-4, מבית היוצר של פסטיבל ישראל ובניהולו האמנותי של החצוצרן הבינלאומי אבישי כהן, יערך באמצע דצמבר 2018. אמני ג'אז בינלאומיים, ישראלים, ושילובים חד פעמיים ביניהם, ימלאו את הגלריות במוזיאון ישראל במופעים אל תוך הלילה ובצהרי שישי.

פסטיבל הג'אז ירושלים הנו פרויקט דגל בינלאומי של פסטיבל ישראל, פרי שיתוף פעולה עם הצוללת הצהובה ומוזיאון ישראל, בסיוע הקרן לירושלים, קרן ברכה, מנהל תרבות במשרד התרבות והספורט ומשרד החוץ.

אז מה צפוי לקהל חובבי הג'אז שיעלו לירושלים?

לצד מופעים בינלאומיים מארה"ב, צרפת, צ'כיה, איטליה אזרבייג׳אן, ברזיל, קנדה ועוד, יופיעו היוצרים המובילים של סצנת הג'אז הישראלית הפועלים בארץ ובעולם, היוצרים המבטיחים של הסצנה המקומית והכישרונות העולים ממיטב בתי הספר למוזיקה המובילים בארץ.

אלו חלק מהפרויקטים והפקות המקור החד פעמיות המיועדות להתקיים במסגרת הפסטיבל – אסף אמדורסקי חוגג עשור לאלבומו המכונן "הרי את" עם הרכב לא סטנדרטים , בעיבודים חדשים ומופלאים לאלבום הזה כמו שלא סטנדרטים יודעים לעשות, ענת כהן במופע זוגי עם הגיטריסט הספרדי המדהים מרסלו, אבישי כהן עם מאט וילסון טריו (חיבור מקומי-בינלאומי), כריסטוף שאסול שהנו בגדר תגלית חדשה ומבריקה, ד'אנטוני פארקס, ישוב מאחורי מערכת תופים קטנה, קלידים וזהו. ידו האחת פורטת על הקלידים, ושאר גופו מתופף בתופים, ויש עוד הפתעות וממתקים מוזיקלים…

גם אמנים מקומיים כאדם בן עזרא עם קונטרה בס הקסמים שלו, קולולוש במופע מיוחד של שולחן אלקטרוני וביטים, מופע מחווה של המון ג'אזיסטים מקומיים ובינלאומיים לארני לורנס, ועוד…

הפסטיבל יתקיים בימים רביעי וחמישי בערב ובשישי בצהריים- 12-14/12/2018

פתיחת השערים – מדי ערב בשעה 18:30 ובשישי החל מהשעה 11:00 בבוקר. המקומות אינם מסומנים.

גם השנה שם הפסטיבל דגש על מחירי כרטיסים אטרקטיביים במיוחד, המאפשרים בכרטיס אחד לקבל את החווייה המלאה של הפסטיבל בגלריות המוזיאון ובמופעי האודיטוריום:

כרטיס יומי במחיר מלא*

לכל המופעים בגלריות 120 ש״ח

לכל המופעים בגלריות ולמופע אודיטוריום אחד 180 ש״ח

לכל המופעים בגלריות ולשני מופעי אודיטוריום 240 ש״ח

*הנחה מיוחדת תינתן למנויי מוזיאון ישראל, סטודנטים, חיילים וגמלאים.

מנוי זהב

540 ש״ח – לכל המופעים בשלושת ימי הפסטיבל, בגלריות ובאודיטוריום

למידע ולרכישת כרטיסים: www.jerusalemjazzfestival.org.il

ניתן לרכוש כרטיסים גם בימי הפסטיבל בקופות מיוחדות באולם הכניסה למוזיאון ישראל.

מידע נוסף בטלפון 02-5631544 בימים א–ה בשעות 16:00-10:00.

הפסטיבל יתקיים במוזיאון ישראל, שדרות רופין, הקריה, ירושלים.

כמה טעימות מהאמנים שיגיעו לירושלים..

כך היה אשתקד, דיווח מהפסטיבל הקודם

ועוד טעימה מטורפת מאירועי הפסטיבל בשנת 2016

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא