כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

ההצגה הטובה בעיר

המופע של להקת The Kooks במועדון בארבי בתל אביב, מוצ"ש 27.01.2018. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל, וידאו – אדוה אראל.

לוק פריצ'רד, דה קוקס. צילום: יובל אראל

די נדירות ההזדמנויות של הקהל הישראלי הצעיר לחוות הופעות של הרכבי מוזיקת פופ כאשר הם נמצאים ממש בשיאם המקצועי והאמנותי, הקהל הישראלי רגיל לקבל את השאריות ואת המופעים שכבר מיצו את עצמם. אמש היה מדובר במשהו אחר לחלוטין, להקתם של לוק פריצ'רד, הסולן עם המבט הנערי מלא האנרגיות, הגיטריסט  יו האריס, נגן הבס פיטר דנטון ואלכסיס נונז על התופים הפכה את מועדון בארבי אמש לאח התאום של כל מועדון בריטי גנרי לחלוטין, הקהל הצעיר שמילא את המקום עד אפס מקום קיבל שעה וחצי עשירות בלהיטים מקפיצים כאשר התחרות הסמויה הייתה מי ישיר יותר טוב, לוק האנרגטי או המוני הבנות והבנים שהתגודדו מתחת לבמה.

הידיים היו מושטות רובו של הערב למעלה ולעבר הבמה בתקווה לגעת ולו לשנייה אחת בכפות ידיו של לוק, הסולן והטיפוס הכי דומיננטי הערב, בכלל הוא כל הזמן שחרר את זרועותיו לרווחה במעין ג'סטות של אהבה ונתינה. האנרגיות טיפסו אל על והחום במועדון העפיל למעלה. כמה שהקהל המקומי מתגעגע וכמהה לרוקנ'רול פופי בריטי הטעון בקריצות למהפכת הפלישה הבריטית של שנות השישים, פשוט מסיבת ריקודים אחת גדולה.

אבל ככה זה עם הבריטים, אלו שהמציאו את הפופ, חגיגה של מוזיקה ושמחה ההולכות ביחד, זה מחפה על האוכל המחורבן שלהם והולך ביחד עם הבירות המצויינות שלהם.

המופע עצמו נחת בארץ כחלק מסבב הופעות לקידום ובעקבותיו של אלבום האוסף האחרון המבקש לסכם תקופה מצויינת של הלהקה – The Best Of… So Far הכולל 19 רצועות של הלהיטים שחברי הלהקה בצעו במהלך השנים מאז הקמתה בשנת 2004 .

ובזווית של התבוננות מהצד ומלמעלה ניתן לומר שלמרות התחזיות הדי קודרות לעונת 2018 מבחינת מופעי חו"ל בקיץ הקרוב החורף חם מהרגיל, בהתכנסויות אל תוך מועדונים במקום בארנות הגדולות מוכיחים בשותפות של חברת בלוסטון ענקית הפנג'ויות עם לייב ניישן העולמית כי המיטב ממשיך לזרום לארץ ולהרים.

הערב יחזרו חברי הלהקה למועדון בארבי למופע נוסף שאף הוא הוכרז כסולד אאוט והבשורה היחידה שיש בפי עבור אותם אלפים שרצו ולא הספיקו להניח יד על כרטיס כי בבלוסטון מתכוונים להביאם לארץ פעם נוספת בעתיד הקרוב.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע

כך זה נראה ונשמע אמש במועדון בארבי, צילום וידאו – אדוה אראל

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא