כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

רוקמות זהב

המופע של האחיות חיים A-wa ואורחיהן חברי הדג נחש במועדון בארבי, חגיגה לכבוד אלבום הזהב ועוד. רביעי, 26.04.2017. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל, וידאו – אדוה אראל.

A-wa אלבום זהב. צילום: יובל אראל
A-wa אלבום זהב. צילום: יובל אראל

התמונה חוזרת בצעד תימני שכבר הפך לשגרה – מועדון בארבי על שלל אגפיו מלא מפה לפה, קהל שבא לחוות את המופע המדובר של האחיות תאיר, לירון ותגל חיים הלו הן A-wa, השלישייה שלקחה את שירת נשות תימן המסורתית והעתיקה והעניקה לה נופך עשיר בגרוב עם צלילים צבעונים וביט מהפנט, עניין שלקח את הבנות לטיול בלתי פוסק ברחבי העולם מפסטיבל לפסטיבל ומסבב הופעות אחד למשנהו, לאסוף מסביבן קהל אדיר של מעריצים מכל קצוות כנפי תבל ובמיוחד ממקומות ועולמות שלא העזנו לחשוב כי ימצאו שם סימני אהבה והערצה לצליל הגרוב והביט התימני היהודי והישראלי.

אמש עמד המופע הקבוע של הבנות בסימנים חשובים – הקהל, אחוז גבוה ממנו היו צעירים ועצירות שהגיעו לישראל במסגרת אחת ממשלחות "תגלית", הדור העכשווי של יהודי התפוצות שבא לטעום ולהריח את הנעשה בערש עמו, ומנגד סימן נוסף – אלבום הבכורה של הבנות, המאגד תריסר שירי נשים בשפה התימנית ובראשו שיר הנושא "חביב גלבי" זכה בהכרה והוקרה כ"אלבום זהב" בשל שבירת שיאי מכירה כשנה וחצי מאז הושק בחגיגה גדולה.

הוסיפו על נתוני פתיחה מצויינים אלו את האורחים החדשים במופע – חברי להקת הגרוב, ראפ והיפ הופ ישראלית מפורסמת "הדג נחש" וקיבלתם שעה וחצי עם פיק אמצעי מעולה של קצב, שירה וריקודים, אחלה מסיבה ישראלית של חברותא.

שחררו אותנו מפסקאות ביקורת ודיווח נוספות, הן יהיו בבחינת מיותרות, אמצא לנכון רק לציין כי מנהלי אפליקציית Dormeet נכחו במועדון ודאגו לשידור חי מהמופע באמצעות מסרטות 360 עניין שהולך ותופס תאוצה רבתי ורצוי רק לאחל שהם יצאו מתוך האפליקציה לפלטפורמות הגלישה האחרות ברחבי הרשת (פורט: 80 הישן והמוכר, דפדפנים…).

מעבר לכל החגיגה והשמחה הזו כדאי לציין כי מנהיגת השלישייה, האחות תאיר, באה בברית נישואין עם בח"ל לפני ימים מספר, ציון חגיגי חשוב לא פחות בכל החגיגה הנוכחית. אז בברכת חביב גלבי נסיים ונשלח אותכם\ן לצפות בכמה קטעי וידאו מהמופע.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע

וידאו

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא