כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

חוגגת, מנגנת, רוקדת, מתרגשת

מופע חגיגי לכבוד יום הולדתה התשעים של העיר בת ים, בניה ובנותיה המפורסמים מאוד מעל בימת האמפי פארק העירוני, רביעי, 13.07.2016, צילום – שילי אראל, רפורטז'ה.

ברי סחרוף וריימונד אבוקסיס. צילום: שילי אראל
ברי סחרוף וריימונד אבוקסיס. צילום: שילי אראל

במסגרת חגיגות שנת ה 90 של העיר בת ים, התקיים אמש באמפי המפורסם של העיר. מופע הצדעה מיוחד בסימן "פסקול בת ימי" בו נטלו חלק תושבי העיר הכשרוניים ביותר של העיר בעבר ובהווה, שמות כיוצר, גיטריסט וזמר ברי סחרוף, הזמר והיוצר שי צברי, כוכב בני הנוער הזמר והיוצר אליעד נחום, הזמר הבינלאומי דוד ד'אור, חברי הרכב הראפ היפ הופ יהודי ערבי סיסטם עאלי, הזמרת ריימונד אבוקסיס, הזמר עוזי פוקס, ג'קי לוי ועוד.

שי צברי וג׳מאל טורקולו. צילום: שילי אראל
שי צברי וג׳מאל טורקולו. צילום: שילי אראל

בפני קהל אלפים מתושבי העיר, צעירים לצד מבוגרים, הגיש אמש יואב קוטנר את הליין אפ העשיר והתוסס הזה שנוהל אמנותית בידי שי צברי עצמו ובהפקה משותפת של מחלקת התרבות והאירועים בעיריית בת ים יחד עם תחנת הרדיו הצבאית גל"צ שאף שידרה את המופע בו נטלה חלק שורה ארוכה של מוזיקאים ויוצרים ישראלים אשר גדלו, גרו ופעלו בעיר, כברי סחרוף המזכיר אותה בשיריו ("כמה יוסי" ועוד), אלון אולארצ'יק שכתב על "אפור שמיים והחול רטוב – בת ים/כמעט תמיד אני מרגיש" ועוד.

את התיעוד של הערב השמח והחגיגי הזה הטילו בבלוג על כתפיה הבטוחות של שילי אראל שהביאה את המראות, לחצו לצפייה בגלריית התמונות.

וידאו סמארטפון, צילום: אורטל אביזמר

 

 

 

וידאו סמארטפון, צילום: דוברות העירייה

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא