כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

פסטיבל המוזיקה ה- 28 של ראשל"צ יוצא לדרך

פסטיבל המוסיקה הגדול בישראל יתקיים זו השנה ה- 28 בראשון לציון, בחופשת סוכות, למעלה מ-100 אמנים, הרכבים ומוסיקאים יטלו חלק בשלל הופעות ושילובים מעניינים ומזמינים. כל הפרטים, מכירת כרטיסים.

פסטיבל המוסיקה
פסטיבל המוסיקה

הפסטיבל יתקיים בחול המועד סוכות ויתפרש על שמונה מתחמי מופעים – שניים בתשלום והם לייב פארק והיכל התרבות לצד אתרים הפתוחים לציבור ללא תשלום ובכניסה חופשית: גן המושבה,  כיכר העירייה, רחבת בית העם, הרובע והמדרחוב.  בנוסף למתחמי המוזיקה יהיה גם יריד קולינרי- "טועמים עולם".

מה בתוכנית? היהודים חוגגים 20 שנה לפעילותם המוזיקלית ומארחים  את : מוקי , הדג נחש, ורמי פורטיס, שלום חנוך מארח את ברי סחרוף ואביב גפן, שלומי שבת ויהודה פוליקר במופע המשותף, רמי קליינשטיין חוגג 20 שנה לאלבום "תפוחים ותמרים" ומארח את הראל סקעת, שרית חדד בהפקה מיוחדת בליווי  תזמורת צה"ל דני סנדרסון וגורי אלפי במופע "ראש בראש", יהורם גאון, ריקי גל, עילי בוטנר וילדי החוץ מארחים את רן דנקר, רותם כהן, פאר טסי, עדן בן זקן , רד בנד, גלי עטרי, "כלניות" מופע מיוחד לפסטיבל- במלאת עשור לפטירתה של שושנה דמארי, , רוני דלומי, אליאנה תדהר ולי בירן  "לוקחים את הזמן"-, "החברים של קריבו"- ניקי גולדשטיין, אורי באני ואילן ליבוביץ' ולהקת הטרנזיסטור אלו הם רק חלק מהאומנים שיופיעו השנה בפסטיבל המוסיקה של ראשון לציון.

פירוט המופעים שיתקיימו באמפי לייב החדש במתחם הבילוי בשדרות מרילנד במערב ראשון

 

20 שנה ללהקת היהודים

בלייב פארק – ראשון לציון בתאריך 28.9.2015 בשעה 21:00. אורחים מיוחדים: הדג נחש, מוקי, רמי פורטיס.

לחצו לרכישת כרטיסים, איוונט בפייסבוק.

"היהודים" – להקת הרוק הישראלית מהמובילות והחשובות בארץ מציינת השנה 20 שנות פעילות מוזיקלית ענפה הכוללת 4 אלבומי אולפן ו- 2 אלבומי הופעה חיה שהגיעו למעמד זהב ופלטינה וכן אלבום חדש שיצא בימים אלה "יותר לא" שזכה לשבחים בכלי התקשורת השונים ובקרב כלל המעריצים. מאות הופעות באולמות המובילים בישראל וכן בפסטיבלים הגדולים והנחשבים קיבעו את מעמדה של להקת היהודים כלהקת הרוק המובילה בישראל

שלום חנוך

בלייב פארק – ראשון לציון בתאריך 29.9.2015 בשעה 21:00. אורחים מיוחדים: ברי סחרוף ואביב גפן.

לחצו לרכישת כרטיסים. איוונט בפייסבוק.

עם צאת אלבומו המשובח "המקרה והטעות" יצא שלום חנוך לסיבוב הופעות חדש שיגיע לשיאו בהופעה תחת כיפת השמיים שם יארח את ברי סחרוף ואביב גפן. הופעותיו של חנוך הפכו לקאלט ממכר, עם עיבודים חדשים לשירים הקלאסיים

שלומי שבת ויהודה פוליקר

בלייב פארק – ראשון לציון בתאריך 1.10.2015 בשעה: 21:00.

לחצו לרכישת כרטיסים

המופע המשותף של פוליקר ושבת משלב וממזג בין שורשיהם הטורקיים – יווניים והסגנונות המוזיקליים המאפיינים אותם: רוק, אתני, ספרד ולדינו. במופע הם מבצעים חלק מובחר מהרפרטואר המוכר ביותר שלהם יחד ובנפרד, ומלווה אותם על הבמה הרכב מרשים של 24 נגנים, הכולל את הנגנים הקבועים המלווים אותם בהופעותיהם.

 

שימו לב!! מכיוון שישנם קשיי תעבורה אל ומהמופעים באמפי לייב רצוי להשתמש בתחבורה ציבורית, אלו הן דרכי הגעה לאמפיפארק החדש במתחם הסופרלנד:

מתחנה מרכזית חדשה בראשל"צ: קו אגד מס' 6

מרכבת משה דיין: קוי אגד- 6, 8א', 7

לבאים ברכב – חניון סופרלנד/יס פלאנט- חניה חינם, אל תשתמשו במסלול המגיע מכיוון חוף ראשון\נווה חוף\בת ים כי המשטרה מבצעת שם חסימות ממושכות!!!

 

פירוט המופעים שיתקיימו בהיכל התרבות העירוני

 

"כלניות" מופע מיוחד במלאת עשור לפטירתה של שושנה דמארי

28.9.2015 בשעה: 21:00.

לחצו לרכישת כרטיסים

לפני עשור, בפברואר 2006, כשהיא כמעט בת 83, הלכה לעולמה כלת פרס ישראל, מי שנחשבה על ידי רבים "מלכת הזמר העברי" – שושנה דמארי נולדה בשנת 1923 בעיר בשאר בתימן, כשהייתה בת שנתיים עלתה עם משפחתה לשכונת הצריפונים והפחים "שיבת ציון" בראשון לציון ולמדה בבית ספר חביב. בקונצרט המיוחד במלאת עשור לפטירתה יבצעו מיטב האמנים – הצעירים והוותיקים, מהיפים בשיריה יחד עם התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון בניצוחו של רפי קדישזון: כלניות, הביתה, אני מצפת, צריך לצלצל פעמיים, שני שושנים, בלדה על מעין וים, התזכור, לאור הזיכרונות, בכרמי תימן, מרים בת ניסים, אור, לשיר אתך ואחרים. מנחה: צביקה הדר. משתתפים: שלומית אהרון, קובי אפללו, גלית גיאת, דוד ד'אור, דיקלה, רוני דלומי, מתי כספי, יסמין לוי ושי צברי

רותם כהן, רגע לפני אלבום חדש

29.9.2015 בשעה: 20:30.

לחצו לרכישת כרטיסים

רגע לפני צאת אלבומו החדש ובמיוחד לכבוד פסטיבל ראשון לציון, יוצר רותם ערב מיוחד, בו יגיש להיטים מאלבום הבכורה, לצד שירים מהאלבום החדש שבדרך. ב- 2014 הוציא רותם כהן את אלבום הבכורה "אל העולם שלך", שזכה להצלחה מסחררת, במהירות שיא, הפך רותם לסנסציה מוסיקלית מבוקשת, האלבום הגיע למעמד אלבום זהב, והקהל – גדש את הופעותיו. ההוכחה הניצחת, הגיעה בתום אותה שנה, כאשר קטף רותם את התואר "פריצת השנה" בתחנות הרדיו השונות וכן, הוכתר בתור תגלית השנה של אקו"ם.

דני סנדרסון וגורי אלפי – "ראש בראש"

29.9.2015 בשעה: 20:30.

לחצו לרכישת כרטיסים

דני סנדרסון וגורי אלפי, על כל מה שמפריע להם בחיים…מופע חדש! מלא הומור ומעט מוסיקה.

עילי בוטנר וילדי החוץ מארחים את רן דנקר

2.10.2015 בשעה: 22:00.

לחצו לרכישת כרטיסים

עילי בוטנר וילדי החוץ במופע ימים של קיץ 2015! כל הלהיטים שכתב עילי מ"שווים" ועד "טיפות" מ"מכתב לאחי" ועד "תם ולא נשלם". יחד עם בוטנר על הבמה: אדר גולד, אוהד שרגאי, שבעה נגנים.

"לוקחים את הזמן"   רוני דלומי, אליאנה תדהר ולי בירן

2.10.2015 בשעה: 15:00.

לחצו לרכישת כרטיסים

אליאנה תדהר, לי בירן ורוני דלומי מזמינים את כל המשפחה להצטרף למסע מוסיקלי מיוחד המצדיע ליוצרים הגדולים ולשירים האהובים ביותר מכל התקופות. השלישייה, מלווה בלהקה חיה על הבמה, סוחפת את כל המשפחה למסיבה הכי טובה בעיר לצלילי כוורת והביטלס לצד עיבודים חדשים ומרגשים לקלאסיקות מהכבש ה- 16 ועד להיטים מהתקופה האחרונה.

רמי קלינשטיין   20 שנה לאלבום "תפוחים ותמרים"   מארח את הראל סקעת

3.10.2015 בשעה 21:00.

לחצו לרכישת כרטיסים

20 שנה לאחר שהוציא את אלבומו המצליח ביותר, שהגיע תוך חצי שנה למעמד פלטינה משחזר קלינשטיין את להיטי האלבום "תפוחים ותמרים" בנוסף ישלב קלינשטיין, טעימות מתוך להיטיו החדשים "מתנות קטנות" ולהיטים נוספים מתוך 30 שנות יצירה.

פירוט המופעים שיתקיימו בגן המושבה (פתוח לקהל הרחב)

מופע ים תיכוני ישראלי עם:  פאר טסי – השם החם ביותר במוסיקה הישראלית

29.9.2015 בשעה: 20:30

פאר הוא זמר ויוצר מכושר ומצליח מאוד. פאר הוציא בנובמבר 2013 את אלבום הבכורה ובו הלהיטים "דפיקות הלב", "החיים לימדוני", "סליחה", "הכל יכול", "בחלומות שלי" אשר כבשו באופן מוחלט את תחנות הרדיו ושיאי ההשמעה. שירו "תחזרי" זכה בפסטיבל הזמר 2013. בנובמבר האחרון פאר הוציא את אלבומו השני "כוחה של אהבה" עם הלהיט הענק "דרך השלום" ששבר כל שיא ישראלי אפשרי ושיא צפיות עם קרוב ל- 20 מיליון. אלבומו החדש זכה באלבום פלטינה

עדן בן זקן – "מלכת השושנים"

30.9.2015 בשעה: 20:00

"מלכת השושנים" הסינגל ה- 2 מתוך אלבום הבכורה הופק במיוחד עבור מצעד הגאווה 2015 ושבר כל שיא אפשרי עם למעלה מ- 4 מיליון צפיות ביוטיוב ושיא השמעות בכל תחנות הרדיו בארץ.

תזמורת צה"ל מארחת את שרית חדד

30.9.2015 בשעה 20:00

גם השנה כבכל שנה בעשור האחרון יתקיים בפסטיבל ראשון לציון קונצרט ההצדעה לכוחות הביטחון  עם אמן אורח מן השורה הראשונה.  והשנה , תארח תזמורת צה"ל את הזמרת שרית חדד מן הדמויות הבולטות בזמר הישראלי במיטב להיטיו מכל  הזמנים, בעיבודים חדשים ועכשוויים שהותאמו במיוחד לתזמורת צה"ל. אין ספק שמובטח לנו מפגש מרגש ומיוחד בין תזמורת צה"ל המפוארת לבין הזמרת הססגונית והמרתקת הזו ששיריה שזורים בפסקול הלאומי המלווה את חיינו. בניצוחו של סרן נעם ענבר,  המופע יועבר בשידור ישיר ברשת ג' אשר יזמה את מסורת הקונצרטים של תזמורת צה"ל בפסטיבל ראשון לציון ושותפה בהפקה. מובטחת לכולנו הנאה צרופה.

פירוט המופעים בכיכר העירייה  ( פתוח לקהל הרחב )

יהורם גאון

29.9.2015 בשעה: 21:00

חתן פרס ישראל, וכוכב שמאחוריו למעלה מחמישים שנות יצירה הכוללות למעלה משבעים אלבומים, עשרות סרטים, תכניות טלוויזיה ורדיו, הצגות תיאטרון. חוזר למקומו הטבעי בקדמת הבמה כזמר במופע קרוב ומרגש, האלבום החדש של יהורם גאון "כביום היוולדי" הוא פרי שיתוף פעולה עם עמיר בניון שכתב והלחין את השירים. במופע יבצע יהורם שירים מאלבומו החדש ולהיטים מכל שנות יצירתו אשר הפכו לנכס צאן ברזל של עולם המוסיקה הישראלית, ביניהם "איפה את אהובה", "אל תשטה באהבה", "השר משה מונטפיורי",    "הנני כאן", "אולי על שפת הים".

ריקי גל

30.9.2015 בשעה 21:00

"ענבים כחולים" – מופע ואלבום חדש! מופע חדש בעקבות יציאת "ענבים כחולים",  אלבומה החדש של ריקי גל (בהפקתו המוזיקלית של יהודה פוליקר). קולה העוצמתי ויכולת ההגשה הנפלאה שלה יוצרים מופע אנרגטי ומרגש כאחד. המופע משלב בין שירים מהאלבום החדש לבין קלאסיקות ולהיטים מכל התקופות ("היי שקטה", "ילד אסור ילד מותר", "אמא", "נערת הרוק", "תפילות הילדים",  "הנה פתחתי חלון", "מערבה מכאן", "לגור איתו" ועוד).  המופע החדש בהפקתו המוזיקלית של קובי אושרת.

גלי עטרי  בליווי נגנים וזמרת ליווי במופע: "אהבה למרחקים ארוכים"

30.9.2015 בשעה 22:00

40 שנות קריירה ואינספור נכסי צאן ברזל בפסקול הישראלי הקולקטיבי הופכים את גלי עטרי לתופעה נדירה בשמי המוזיקה הפופולארית.  מעטים הם המבצעים אשר השכילו לשרוד טרנדים חולפים ואופנות משתנות בדרך לקריירה יציבה וארוכה.  המפתח להישג נמצא, כמובן, ביכולתה של עטרי לנכס לעצמה את שיריה בלי כל קשר לזהות הכותבים, ולהטביע עליהם את חותמה הייחודי. שמש אדומה, ולנטינו, הללויה, גלגל ענק, מקיץ אל חלום, סוף העונה, אין לי ארץ אחרת, תני לו פרח, אמצע ספטמבר, נפאל, הכל עומד במקום, רק מה שאת אוהבת, מהמרחקים, ערמונים מהאש, חזקה מהרוח, השיר שיביא לך אהבה…ועוד, ועוד, ועוד.

למידע נוסף באתר הפסטיבל

מכירת כרטיסים:

זאפה: www.zappa-club.co.il 9080*

הכרטיס: www.hakartis.co.il, 03-9666141

היכל התרבות: www.heichal-rishon.co.il

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא