כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

פסטיבל ערד – יש זֶמר באוויר

פסטיבל ערד חוזר בפעם ה-33: מופעי חוצות לצד אירועים אינטימיים, הפקות מקור מיוחדות לפסטיבל והפעלות לילדים ולכל המשפחה, עם מופעים של מתי כספי, נורית גלרון, יהלי סובול, ג'ירפות ועוד רבים ברחבי העיר. הכניסה לכל האירועים – ללא תשלום. 

יש זֶמר באוויר
יש זֶמר באוויר

פסטיבל הזמר הישראלי בערד, המציין את שנתו ה-33 יערך בין התאריכים 17-20 באוגוסט (ימים שני עד חמישי), ויתפרש על אתרים שונים ברחבי העיר ערד כולה, אולמות ממוזגים לצד מופעי חוצות תחת כיפת השמיים, על רקע הנוף הציורי של העיר המדברית הקסומה.

השנה ייקחו חלק בפסטיבל: מתי כספי והלהקה, נורית גלרון, ג'ירפות, דקלון וסגיב כהן, נתנאלה, יהלי סובול, רונית שחר, התקווה 6, נאג' חמדי, נורית הירש, ערב משירי תרצה אתר, הפקת מקור חגיגית של מיטב אמני ערד המצדיעים לשיריו הגדולים של סשה ארגוב ועוד… בנוסף יתקיימו מופעים מיוחדים לילדים.

כך ראש עיריית ערד, עו"ד ניסן בן חמו על הפסטיבל – "כבר למעלה משלושה עשורים שערד מוכיחה, כל שנה מחדש, שהיא בירת הזמר העברי. אני מזמין את כל חובבי השירה להתארח אצלנו לארבעה ימים של פסטיבל גדוש כל טוב".

מרינה גלייזר, המפיקה ומנהלת אמנותית פסטיבל ערד מציינת – "הפסטיבל השנה מתאפיין בתכנית אקלקטית ומאוד מגוונת, כך שכל אחד יכול למצוא מופע לטעמו. בין שלל המופעים, לא התפשרנו גם על שילוב הפקות מקור מיוחדות לפסטיבל וכן על שילוב מוזיקאים מקומיים בתכנית. פסטיבל ערד עבר תהפוכות רבות במשך השנים, אבל דבר אחד נשמר בו תמיד: אהבה ליצירה מוסיקלית הישראלית ואהבת הזמר העברי, ועל כך גאוותנו".

במקביל לאירועי הפסטיבל, מוזמן הקהל ליהנות מכל השפע התיירותי שערד מציעה למבקריה: מגוון עשיר של אטרקציות לכל המשפחה, מוזיאונים, יקבים מדבריים בתי הארחה ועוד…

למידע נוסף על הפסטיבל ועל כל אפשרויות התיירות בקרו באתר העיר ערד www.arad.muni.il  או בטלפון 08-9951776. מומלץ להצטרף לקבוצת הפסטיבל בפייסבוק.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא