כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

טיגריס בתל אביב

להקת האתנו אפרו ג'אז טיגריס במופע אחר הצהריים במתחם תחנת הרדיו "התדר" ברחוב המלאכה 8 בתל אביב, שבת 18.07.2015, יום אחרון לשהייה במתחם לפני אתנחתא ונדידה הלאה במסגרת עונת התדר קיץ 2015. קפץ, תיעד ומדווח – יובל אראל.

טיגריס בתדר. צילום: יובל אראל
טיגריס בתדר. צילום: יובל אראל

ממש בקצרה, הקונספט החדש של התדר, נחיתה במתחם חדש למשך שבוע וחצי, יציאה להפסקה וחזרה במתחם חדש, סודי עד רגע פתיחתו מהווה ריענון מה בהוויה הקיצית של המוסד שהפך כבר מזמן לאחד מעמודי התווך של הסצנה המוזיקלית בתל אביב. כמחווה של כבוד ובהפסקה בין מופע למופע מצאתי אתמול את השעה הפנויה כדי לתת גיחה למתחם הראשוני בסדרה של השנה הנוכחית ברחוב המלאכה 8 על חורבותיה של מסעדת לוגוס ורחבת בנייני המשרדים הצמודה אליה על מנת לראות את להקת האתנו אפרו ג'אז טיגריס במופע אחר צהריים.

קצר ולעניין, יש חומרים חדשים, טיגריס כבר עושים את צעדיהם לאלבום הבא, פחות משנה מאז השקת אלבום הבכורה.  כך הגדרתי אותם בחורף האחרון – "הרכב היוצר ונותן מחווה ליבשת השחורה, בצלילים, ההשפעות המוזיקליות, הנגנים שהם באמת מייינדד לעולם העשיר הזה שחבוי בין האוקיינוס האטלנטי לאוקיינוס ההודי על שלל העמים, השבטים, הסגנונות והצלילים, עם שפע כלי נגינה שכלל מבחר עשיר של כלי הקשה לצד טריו קלאסי של גיטרה, בס ואורגן, חברי ההרכב פעילים בלהקות נוספות, זבולון דאב סיסטם, בלק גורו, מארש דונדורמה ועוד, יוצרים יחדיו צליל עולמי שבטי חדש וססגוני המבקש להקים אותך מהמושב ולנענע את הכתפיים והמותניים."

 

אז הנה כמה תמונות כאן, + וידאו לשיר חדש – סן טק.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא