כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

פס קול שבועי 1.12.2013

קצת בדיליי בעקבות אירועי השבוע החולף שלא ממש נתנו חשק להתמקד בצלילים חדשים, אבל עם כמה ענייני אקטואליה, אפילו ענייני חג, שירים, סינגלים, קליפים ואלבומים, האזנה.

the Blog is a DJ
the Blog is a DJ

כן, באיחור קל אבל כאן, אוסף השירים והאלבומים שקלטנו במהלך השבוע האחרון והם זכו בכבוד להתארח בפוסט הזה, הפעם יש כאן מגוון נרחב ועשיר בשלל סגנונות ורעיונות, גם תאריכי הופעות. תתכבדו להאזין.

 

 

ראודור – קצה

ראודור רוקר בן 30 מבאר שבע, הופיע בעשור האחרון כמעט על כל במה אפשרית ברחבי הארץ ואף זכה לארח בהופעותיו את ירמי קפלן, ארז לב ארי, אמיר דדון ונתן גושן. הוא הספיק להתארח כאן בבלוג בעקבות מופע שהתקיים באוזן בר. את החשיפה האדירה ביותר קיבל כאשר נטל חלק בתוכנית אקס פאקטור, האודישן האחרון שלו עורר עניין והזדהות גדולה בקרב קהל הצופים!!

שירו "הקצה" מוגש כעת בלווית קליפ מעניין, גם תזכורת קצרצרה לחשיפה באס פאקטור, צפו.

אלבום הבכורה של ראודור יוצא הבוקר אל חנויות המוזיקה ברחבי הארץ, הערב יתקיים מופע השקה חגיגי בתיאטרון תמונע, ת"א, אורח מיוחד – שי גבסו שאף הוא משיק אלבום חדש (המופע של גבסו יתקיים בתאריך 13.1.2014 בזאפה הרצליה)

 

 

מאיה בן ארי עשרים שנה

מאיה בן ארי הינה זמרת יוצרת, כותבת ומלחינה המופיעה מגיל צעיר מאוד והשתתפה בפרויקטים של שירי משוררים : נתן יונתן ולאה גולדברג. בהמשך הדרך הייתה סולנית של הרכבי ג'אז שונים.

השבוע היא משיקה סינגל חדש – "עשרים שנה" מתוך אלבום בכורה שיכלול תשעה שירים אותם כתבה והלחינה.

 

 

רוני אלטרLazy

רוני אלטר משחררת את הסינגל Lazy, מתוך אלבומה השני העתיד לצאת בחודש ינואר הקרוב. האלבום יקרא  "Go Wild" ויכלול שירים באנגלית שכתבה והלחינה. אלטר, המתגוררת ויוצרת בפריז בשנתיים האחרונות, תגיע לסיבוב הופעות קצר בארץ לרגל יציאת האלבום.

במהלך השנים רוני שיתפה פעולה עם אריק איינשטיין בדואטים לשירים: "חיוורון" ו"פנסי העיר", עם דודו טסה בשיר "מעליות", ועם עופר מאירי כסולנית בשני האלבומים הראשונים של מטרופולין.

מופע חגיגי להשקת האלבום יתקיים בתאריך  4.2.2014 במועדון הבארבי ת"א, בהופעה יתארח החצוצרן אבישי כהן לצד ההרכב הכולל את עינב ג'קסון כהן,  מיכה הרשליקביץ', אלון לוטרינגר, שחר חזיזה ומיכל גבע.

 

 

רז שמואלי – כשנכבה האור

הזמרת-יוצרת רז שמואלי משחררת את הסינגל כשנכבה האור הממשיך את הקו האינטימי של שיריה  הקודמים, פנסים ואף אחד, מתוך  אלבום הבכורה שלה שייצא בקרוב.

 

 

שולמית שלי – שתיקה

לאחר שנחשפה בתוכנית אקס פקטור ,שולמית שלי, זמרת צעירה, יפיפייה ואנרגטית פורצת לתודעה בסינגל מקורי. הסינגל החדש נכתב במיוחד בשבילה ומספק היכרות ראשונה עם זמרת עוצמתית, בעלת עומק והופעה מרשימה.

 

 

 

Garden City Movement – Entertainment EP

אלבום הבכורה של ההרכב המוביל מבית BLDG5 הושק בשבוע האחרון לרשת, "עיר גנים" בתרגום מילולי לעברית הם יוני שרוני וותיקי לורנה בי הלוקחים את האלקטרוניקה והדאב סטפס לתוככי הפסיכדליה בצליל ושירה, מרתק.

 

 

עמית ארז והים הסודי –  The Secret Sea

למעלה משנה חלפה מאז הושק אלבומו הראשון של ההרכב בניצוחו של עמית ארז, גיבור גיטרה, מילים ולחנים, כעת משיק עמית את האלבום השני הנקרא בפשטות The Secret Sea. מופע חגיגי עם תפאורה ואוירה קסומה לכבוד האלבום יתקיים בתאריך 11.12.2013 במועדון בארבי.

 

 

רעות יהודאי – FIRE UNDER WATER

הזמרת והיוצרת רעות יהודאי מוציאה אלבום שני, הפעם בשפה האנגלית, בשיתוף פעולה עם עמירם עיני שכתב והלחין יחד עימה את השירים ובהפקתו המוזיקלית של עין רואה.

רעות נטלה חלק במגוון פרוייקטים מוזיקלים ביחד ולצדם של גליקריה, דוד ד'אור, דני ליטני, ארקדי דוכין ועוד, באלבומה החדש היא משחררת לעולם תכנים אישיים המתעדים את דרכה בחיים והתהליכים שעברה עד עתה.

מופע השקה חגיגי יתקיים בתאריך 10.12.2013 בתאטרון תמונע.

 

 

 יותם אופק – I Am Big Foot

יותם אופק, רק בן 23, משיק אלבום בכורה באנגלית בהפקתו של יהוא ירון, 15 שירים הנעים על פני ספקטרום רחב של צליל ואווירה, רוב שירי האלבום הוקלטו בטייק יחיד המשרה מעין אווירת מופע חי.

 

 

יודעים אתם לכבוד מה? שירי חנוכה

האלבום "יודעים אתם לכבוד מה?" הנו פרויקט מוזיקלי ראשון מבית תרבות אי אל, אתר שפותח על –ידי מטח בשיתוף קרן פוזן וקרן אבי-חי. האתר שם לעצמו מטרה להנגיש את התרבות היהודית הישראלית המתהווה בימינו, לקהל הרחב ולמערכות החינוך בישראל. לרגל חג החנוכה פנו המפיקים אל אמנים שונים ומגוונים, מנוסים כמתחילים, וביקשו מהם לבחור את שיר החנוכה האהוב עליהם. בין האמנים המשתתפים בדיסק – ערן צור, עבודות עפר, אלברט סופר, תמר קפסוטו, אדם כהן, דניאל רביצקי, נועה שמר, רזי בן עזר, מורפלקסיס. את האלבום הפיק דויד פרץ.

 

  

שרות חוה אלברשטיין

הזמרת והיוצרת חוה אלברשטיין (שתיבדל"א) היא אחד הסמלים הישראלים הגדולים מכולם, גיבורת תרבות שמשתבחת עם הזמן.

פרויקט עבודה עברית "שרות חוה אלברשטיין" הוא אלבום מחווה נשי, בו שורת זמרות בנות דורנו מצדיעות לגדולת הזמרות הישראליות. באלבום מתגלים השירים של חוה בצבעים חדשים ומרגשים, כשכל אחת מהזמרות המבצעות מביאה פרשנות אישית וייחודית אל תוך השיר. בין משתתפות הפרויקט: אפרת גוש, דניאלה ספקטור, אסתר רדא, אפרת בן צור, אביגיל רוז, מיכל גבע, רוני אלטר, יעל דקלבאום, איילה אינגדשט, לי טריפון ועוד רבות וטובות.

השבוע שוחררו שני סינגלים מתוך הפרוייקט – הראשון בביצוע כל החתיכים אצלי – "לונדון" והשני בביצוע קרני פוסטל – "שיר ליל שבת".

 

 

אריק איינשטיין – האוסף

השבוע נפרדנו, כל המדינה, מזמר, שחקן, מוזיקאי ואמן גדול ודגול שלי הייתה ההזדמנות להכירו מקרוב כנער. מישהו העלה את כל האוסף (חמישה דיסקים) שמדיה דיירקט הפיקו בזמנו משירי אריק איינשטיין, קרוב לשש שעות רצופות. תהנו לפני שזה יוסר מהרשת. (לי יש את המארז המקורי)

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא