כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

מאזינים ברשת

שוב פתחתי את הקופסה הקטנה ממנה הציצו כמה קליפים וסינגלים חדשים מהימים האחרונים, של הרכבים ומוסיקאים מוכרים לצד חדשים, כאלו שחייבים לשמוע, חייבים לצפות, זה לא קשור בהכרח לבחירות אבל זה קשור לאיכות החיים, מוזיקה היא חלק מכך…הגבירו הרמקולים בבקשה, תודה.

 

אנשי הארץ הצפונית – אנשי המחר

Men of North Country. צילום: יובל אראל
Men of North Country. צילום: יובל אראל

אנשי הארץ הצפונית חוזרים עם וידיאו קליפ חדש הלוקח את הצופה יישר למחאה החברתית, עושה לכם קבלת שבת לקראת הבחירות, עריכת וידיאו של דורון פרחי, יוסי שלו, דפי פרבמן, דובי שרגא, דנה ואבנר שלו  מציבה את ישיב וחבריו מ- ,Men of North Country בחזיתה של הפגנה, תקשיבו למילים – אנשי המחר…

 

עבודות עפר – פתיחות

עבודות עפר. צילום: יובל אראל
עבודות עפר. צילום: יובל אראל

עבודות עפר – יונתן תורג'מן ואסף חזן, צמד מוסיקאים-יוצרים, אשר השיקו לפני שנה אלבום בכורה, ממשיכים בדרך לאלבום השני – פתיחוֹת, הכולל תשעה שירים שהשניים כתבו, הלחינו והפיקו, שיר הנושא משוחרר כעת בלווית קליפ שביימה, צילמה וערכה מור ארקדיר.

בתאריך  30.01.13 יום ד', "עבודות עפר" ישיקו את האלבום החדש בהופעה בתיאטרון תמונע בת"א.

 

סיס והאחים הרדיקלים – סומארו

סיס והאחים הרדיקלים. צילום: יובל אראל
סיס והאחים הרדיקלים. צילום: יובל אראל

סיס והאחים הרדיקלים כבר הספיקו להתארח כאן בבלוג, סוג של גרוב קופצני ללא בושה, משיקים את הסינגל השלישי בדרך לאלבום הבכורה שיושק במופע חגיגי וגרובי בתאריך  24.01.13 בלבונטין 7, בהופעה יתארחו אקסום ונועה בראל גולן. תרשמו! השיר החדש – Sumaro מלווה בוידיאו קליפ מרתק אותו ביים איתן שריד וערכה דפני ליף.


מירב פלדמן – הכל טוב

מירב פלדמן. צילום: יח"צ
מירב פלדמן. צילום: יח"צ

מירב פלדמן, שחקנית קולנוע וטלויזיה המנסה את דרכה בעולם המוסיקה, משיקה היום שיר ראשון מתוך אלבום בכורה שבדרך, מילים ולחן של מירב, הכל טוב, מלווה בקליפ חינני של יריב פיין וגיא כושי.

 

נועם אקרמן ואולי

נועם אקרמן. צילום: יח"צ
נועם אקרמן. צילום: יח"צ

נועם אקרמן, בסך הכל בת  17 וכבר נחשבת לאייקון מוסיקלי ברשתות החברתיות, יו טיוב ופייסבוק, ומושכת עימה קהל של אלפי מעריצים מבני הנוער, אשר ממלאים כל הופעה שלה ומלווים את התקדמותה באהדה רבה, לאחר שבצעה גרסאות מחווה לשירים מוכרים יוצאת נועם לדרך עצמאית עם אלבום בכורה שאת שיריו כתבה הלחינה ומבצעת. השיר הראשון הראשון אותו נועם משחררת להאזנה מלווה בקליפ – "ואולי", תתרשמו לבד.

 

עדי ארגלזי – כיוונים מכוונים

עדי ארגלזי. צילום: אינסטגרם

עדי ארגלזי, קיבוצניקית מהגליל המערבי, על הבמות מגיל 12, כסולנית בהרכבים "אנטיפסטי", "אצבע דיגיטלית" ו"אולסטאר", כעת היא משיקה שיר ראשון בדרך לאלבום הבכורה האמור לצאת בקרוב. ההשתתפות באודישנים של כוכב נולד הוביל לחיבור עם קורין אלאל ולכתיבת השיר החדש – "כיוונים מכוונים", שיר רוק העוסק בתהיות, בנסיון למצוא את מקומה בעולם והידיעה שכל כיוון הוא כיוון טוב!

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא