כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

רדיו תדר חוזר לעיר

כן, תחנת הרדיו האינטרנטי תדר פופ אפ חוזרת לפעילות בשיאו של הקיץ החם והמהביל, אחרי שתי עונות בחדרון הקטן מול בית הכנסת הגדול ברחוב אלנבי, מיקום חדש ומפתיע, בצנטרום של תל אביב עם שלל תוכניות ואירוחים מיוחדים. מדווח – יובל אראל, מיוחד לבלוג ולבילויים.

רדיו תדר פופ אפ. צילום: יח"צ
רדיו תדר פופ אפ. צילום: יח"צ

ביום ראשון 29.07.2012 מתחילה העונה השלישית של התדר!

אחרי שני קיצים מדהימים ואינטנסיביים התדר חוזר לעונה נוספת מלאת ריגושים הפתעות ובעיקר מוזיקה.

למי שלא מכיר את התדר אספר בקצרה – תדר הוא פופ-אפ רדיו בר, תחנת רדיו אינטרנטית שמשדרת מתוך בר, בכל שנה הוא צץ בקיץ לכמה חודשים והשנה אף התחילה בשעה טובה בנדודים ברחבי העולם, אחרי שתי עונות מופלאות ברחוב הר סיני היכן שהיום שוכן לו בבטחה ה- "פורט סעיד".

האנשים מאחורי התדר, הלו הם אנשי קבוצת טבק: צח בר ואיתי דראי, אנשי קבוצת חרגול: שלומי זידן ודרור שר החליטו כי הגיע הזמן לממש את החזון ולהתחיל לשוטט, הם לא האמינו שיצליחו למצוא לוקיישן מוצלח יותר מהפינה הקסומה למרגלות בית הכנסת הגדול אבל איכשהו זה קרה, האולפן בר המתחדש קם באחת הפינות הכי מדהימות אך סודיות בתל אביב – המפגש ההיסטורי  בין הרחובות הרצל, רוטשילד ואחד העם.

(הכוונה למתקשים באיתור המתחם – יש להיכנס בין המבנים מרחוב הרצל או אחד העם  לכיוון מסעדת פרונטו החדשה ולצאת לרחבה הדרומית בין בניייני המשרדים).

כחלק משיתוף הפעולה של תדר עם המכון הצרפתי בוצעה השתלטות על האגף האחורי של המכון, חלל גדול ומרשים הכולל גם חצר פנימית בעלת ניחוח טרופי ובעיקר מצויד גם ברחבת ענק חיצונית אשר באופן מפתיע מצוידת בבריזה שלא חדלה מלנשוב, בקיצור, כדאי מאוד לבקר.

הרחבה במתחם תדר החדש. צילום: יובל אראל
הרחבה במתחם תדר החדש. צילום: יובל אראל

גם את תחנת הרדיו השובבה הם מתכוונים לקחת לשלב הבא עם אתר חדש, שלל הפתעות בלוח השידורים וכמובן איכות שידור הרבה יותר טובה

החברים מ- BPM המכללה לסאונד ומוזיקה מתקדמת, לקחו כפרויקט אישי את שדרוג אולפן ובלי צל של ספק העלו אותו בכמה רמות בעזרת ערמות של ציוד חדיש ולא פחות מכך בזכות ידם המכוונת והמנוסה בכל מה שקשור לרדיו וסאונד.

ביום ראשון בבוקר יעלה האתר החדש לאוויר ובו ניתן יהיה למצוא את לוח השידורים המלא לחודש אוגוסט בשביל שלא תהיו סקרנים מדי הנה כמה שמות שתוכלו למצוא כאן בתדר במהלך התקופה – ערן אריאלי, אורי בנקהלטר, יוגו, ניב ארזי, אייל תלמודי, ריף כהן, פינצי, עוזי נבון, גיא חג'ג', תמיר מוסקט, מודי בר-און, אייל תלמודי, הקטיק, ספי רמירז, קאי ואורי כינורות, מאור כהן, רדיוטריפ ועוד שמות מכובדים שיבואו לבקר באולפן הצנוע.

אתם יכולים אף לצפות להופעות חיות וחגיגות בצהרי יום שישי…

שידורי נסיון בתחנה החדשה. צילום: יובל אראל
שידורי נסיון בתחנה החדשה. צילום: יובל אראל

רדיו תדר יפעל בשיתוף פעולה עם אחיותיו קולה קמפוס והקצה, השדרנים האהובים כאמיר אגוזי, יוני שרוני, יואב קוטנר, לאון פלדמן, נדב רביד וקוואמי. החיבור עם הקונסוליה הצרפתית יניב סדרת אירועי תרבות מוסיקליים במתחם המשותף.

גם הצד הקולינרי לא הוזנח והקיץ המבקרים יהנו משיתוף פעולה בין התדר למסעדת פרונטו החדשה של רפי אדר, המקום החדש כולל תא שדרני רדיו בגובה העיניים של באי המקום, שני ברים מדוגמים, רחבות ישיבה פנימיות ורחבה ענקית בחוץ המיועדת להתגודדות המונית כפי שהיה באתר הישן.

הבר מוכן לפעולה, תדר החדש. צילום: יובל אראל
הבר מוכן לפעולה, תדר החדש. צילום: יובל אראל

אין ספק שגם הקיץ הנוכחי תהייה נוכחות מסיבית של שוחרי אלכוהול וחברה לצד מוסיקאים מהמובילים בסצנת הגרוב והאינדי התל אביביות. לבטח כמה אירועי מוסיקה מהמוצלחים יותר יתרחשו כאן, אנחנו ממתינים. יש גם סיפור יפני אבל על כך בהזדמנות אחרת…

לחצו לצפייה בכמה תצלומים מערב הטרום טרום פתיחה, יום שלישי, 24.07.2012.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151042431784654.449392.721654653&type=3&l=1e9f25c573

הנה תזכורת קצרצרה למה שהיה..

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא