כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

נינט מכה בברזל החם

הערה: הכתבה הזו נמנמה אצלי במחשב מספר ימים, חכחתי בדעתי באם לרוץ ולהוציאה או להמתין לקראת מופע ההשקה הצפוי, הבוקר לאחר שקראתי את הכתבה המצויינת ומלאת הסופרלטיבים של עינב שיף על נינט ורותם אור, שתי זמרות שאני מעריך מאוד את עבודתן המוסיקלית החלטתי להקדים את הפרסום, מסתבר שאף פעם לא מוקדם מידי..  

את השם והדמות נינט בוודאי כולכם מכירים, כוכב נולד, סדרות טלויזיה, כמה להיטים בעברית, מופע משותף עם גלעד כהנא באלבומו האחרון the walking man, בוודאי גם ידועה לכם העובדה שנינט אספה את עצמה לפני כשנה לערך יחד עם חברי להקת רוקפור ונסעה לאנגליה שם עמלו המוסיקאים על סשן הקלטות באולפני The Motor Museum Studios בליברפול (שם החלו דרכן להקות כמו אואזיס, הארקטיק מאנקיז ועוד). בהפקתו המוזיקלית של מייק קרוסי מי שעבד בין היתר עם הארקטיק מאנקיז.

נינט בהופעה עם גלעד כהנא. צילום: יובל אראל
נינט בהופעה עם גלעד כהנא. צילום: יובל אראל

על החומרים ששוחררו עד עתה באופן רשמי וגם מתוך האזנה לכמה הופעות חיות של נינט בהן בצעה חלק מהשירים שיכללו באלבום החדש ניתן לאמר בבטחה כי השילוב בין הקול הבטוח והעוצמתי של נינט לבין הגיטרות המנסרות, התופים המהדהדים והרכות של מאיה בלזיצמן עם הצ'לו יוצרים חוויה אחרת.

נינט בהופעה באיזור. צילום: יובל אראל
נינט בהופעה באיזור. צילום: יובל אראל

ההופעה החיה של נינט היא חוויית רוקנ'רול המציפה אנרגיות מתפרצות, זו לא אותה נינט שהכרתם בעבר, גם בשיריה המקוריים בעברית באלבומיה הקודמים, נינט, שהנה זמרת וגם שחקנית לקחה את הכיוון החדש בתחום הרוקנ'רול במלא הרצינות, לחוות מופע חדש של נינט משמעותו לחוות ערב של רוקנ'רולה!!!

נינט בפסטיבל אפטאון בבת ים. צילום: יובל אראל
נינט בפסטיבל אפטאון בבת ים. צילום: יובל אראל

לטעמי ודעתי האישית נינט כבר עברה את מבחן הרצינות וההוכחה, בשלוש הזדמנויות שונות במהלכן צפיתי בהופעתה והיכולות הן הקוליות והן היצירתיות היא עברה מבחינתי את המבחן בהצטיינות, במופע המשותף עם גלעד כהנא "האיש ההולך" נינט הרימה את המופע, בפסטיבל אפטאון בבת ים, נינט השתלבה באופן מצויין עם ההרכב הכל כך מנוסה ומשופשף ברוקנ'רול של רוקפור, כך גם בהופעתה הפרועה במועדון האיזור אל מול קהל מחו"ל ומהברנג'ה\סצנה המקומית. את הנקודה האחרונה נינט קיבלה ממני כאשר קלטתי את דמותה לא פחות מאשר בערב ב"צימר", תופסת עמדה בטוחה ליד הקיר במהלכה של חגיגת "פוגו" מטורפת שערכו מעריצי "אד טרנר והדנילוף סנטר"…(ולא, לא אראה תמונות, תחפשו לבד בעמוד הפייסבוק שלי)

האלבום החדש – Sympathetic Nervous System אמור לצאת בימים הקרובים להפצה ובתאריך 26.06.2012 תתקיים הופעת השקה רשמית במועדון בארבי בתל אביב. תרשמו ביומן. מופע עמידה, מחירי כרטיסים ינועו בין 80 ל- 70 ש"ח.

עד אז תוכלו לצפות בקטעים בלעדיים מתוך מופע חי שהתקיים בפני משלחת בלוגרים מחו"ל ולהאזין לסינגלים הרשמיים שהושקו – ICU והאחרון – What Are You People .

וזו הגרסה החיה…

והנה עוד ממתק – לקט\מיקס\ תקציר מכל ההופעה הזו באיזור

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא