כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנהחדשות מקומיותחדשות פופ
כולל וידאו

עדן גולן העפילה לגמר האירוויזיון

נציגת ישראל עדן גולן עלתה לשלב הגמר בתחרות האירוויזיון

הערב התקיים חצי הגמר השני של תחרות האירוויזיון לשנת 2024 במאלמו, שוודיה. נציגת ישראל עדן גולן נטלה הערב חלק בתחרות עם השיר הוריקן שנכתב על ידי קרן פלס ואבי אוחיון והולחן במשותף עם סתו בגר, והעפילה לשלב הגמר. בהצלחה.

עדן גולן צילום Corinne Cumming _ EBU
עדן גולן צילום Corinne Cumming _ EBU

קבלו את רגע הזכייה, באדיבות כאן.

הנה הביצוע מהערב

ובואו רגע ונאמר את האמת – רובם המכריע של השירים שבוצעו אמש בחצי הגמר השני היו קש וגבבה, שירים שלא התרוממו לשום גובה, לחנים פשוטים שגבלו בפאתטיות, טקסטים דלוחים, מבנים מוזיקליים משועתקים מהצלחות ישנות, מה ששלט על הבמה היו הביזאר, ביזאר ועוד ביזאר, רק העבודה המצויינת של קרן פלס, אבי אוחיון וסתיו בגר עם ההגשה של עדן גולן הוכיחו כי ישראל היא אימפריה מוזיקלית אמיתית.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא