כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות

המחזמר "אהבה ממבט ראשון" יוצא לדרך

אהבה ממבט ראשון - מחזמר המבוסס על שירי אריק איינשטיין יוצא לדרך, כל הפרטים

מחזמר המבוסס על שיריו של אריק איינשטיין – "אהבה ממבט ראשון" יוצא לדרך, הצגת נהבכורה תתקיים בתאריך 15 במאי בבית החייל בתל אביב, הכרטיסים זמינים בקופת בראבו. או בקופת רשת Friends לחברי ההסתדרות .על ההפקה אמונים התיאטרון הארצי מיסודו של סמי לוי והיכל התיאטרון מוצקין.

במחזמר חדש שנכתב בידי שלומי מוסקוביץ, המבוסס על שיריו של אריק איינשטיין ובבימויו של צדי צרפתי ובכיכובם של דיאנה גולבי, שי המבר,  עדי אלון, דפנה דקל, אלי גורנשטיין, דודו פישר, אור טרגן ועוד שחקנים, רקדנים ובליווי נגנים נחגוג את יצירתו של איינשטיין  בהפקה מרהיבה, סוחפת והכי ישראלית שיש בליווי תזמורת חיה על במה!

העלילה

ישראל. קיץ 1973. עודד, בוהמיין תל אביבי, מתאהב ממבט ראשון ברחל, בורגנית מסביון. רונה, פזמונאית בעלת נפש רעועה, שהיא ה"אקסית המיתולוגית" של עודד עושה הכול כדי לחבל בקשר הזה. הוריה השמרניים של רחל וחבורתו הססגונית של עודד, המבוצרים איש בהשקפת עולמו, מתנגשים בסיפור של משולש רומנטי סוחף ורווי הומור, הנובע מתוך 25 שירים של אריק איינשטיין שהפכו לפס-קול חיינו.

אריק

אריק איינשטיין הוא תמצית סיפורה של המוזיקה הישראלית, מהלהקה הצבאית, דרך "שלישיית גשר הירקון", "החלונות הגבוהים" ועד קריירת הסולו שבה שיתף פעולה עם גדולי הכותבים והמוזיקאים שלנו. הוא הקליט מאות שירים שיצאו בעשרות אלבומי מופת ואשר הפכו לפסקול הישראלי. אריק איינשטיין היה זמר, יוצר, מוזיקאי, שחקן, קומיקאי ותסריטאי שיצר בשפה ייחודית לו. המילים, כמו המוזיקה, היו תמיד בראש מעייניו. משירי משוררות ומשוררים ועד המיטב של הכותבים הצעירים ממנו שעבדו איתו. יחד הם יצרו את עלית הזמר העברי של ימינו, הישן לצד החדש.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא