כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיותחדשות פופ
כולל וידאו

120 אלף כרטיסים להופעותיו של אייל גולן

הבוקר נפתחה המכירה להופעה הרביעית של אייל גולן באצטדיון בלומפילד, ההפקה מחייכת המכירות שוות GOLD

זו השנה השלישית ברציפות שאייל גולן מקיים הופעות באצטדיון בלומפילד ביפו, המופע הראשון שמתוכנן להיערך השנה יתקיים בתאריך 13 ביוני, יום חמישי, הוכרז כסולד אאוט זמן קצר לאחר התחלת המכירה המקוונת של הכרטיסים שאזלו במהירות. בעקבות זאת ולאחר שנוצרה רשימת המתנה מקוונת של מעל מאה אלף מבקשי כרטיסים, הכריזו מנהלי הזמר על תאריך נוסף – מוצאי שבת 15 ביוני. גם למופע זה הכרטיסים אזלו במהירות ונקבע עוד מועד – יום ראשון 16 ביוני.

הבוקר החלה המכירה למופע הרביעי בסדרה שיתקיים בתאריך 18 ביוני, לכל מופע נמכרים כ- 30 אלף כרטיסים, כך שלסך כל הופעותיו של אייל גולן באצטדיון בלומפילד יגיעו מאה ועשרים אלף איש, זהו הישג שכמעט לא היה כדוגמתו בארץ לזמר או זמרת ישראליים למעט הופעותיה של נועה קירל שהצליחה למלא את מתחם ההופעות בפארק הירקון בשתי הופעות צמודות במאה ושלושים אלף צופים בסך הכל. השיא הקודם היה בשנות השמונים כאשר להקת כוורת קיימה מופע בפארק הירקון אליו הגיעו כחצי מיליון צופים על פי ההערכות של משטרת ישראל.
כרטיסים נמכרים כאן

כך זה נראה לפני שנתיים..

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא