כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות
כולל וידאו

קבלת שבת עם בנות הבראנץ'

מופע תלבושות וליפסינק מוזיקלי עם כוכבות ליין הדראג בראנץ' בצהרי שישי במועדון גרי ת"א, היינו שם.

דרך שמחה לקבל את השבת בתל אביב, אחרי שמוטי קמחי דיווח לנו לפני מספר שבועות על נוכחותו באירוע של הדראג בראנץ' לא התאפקנו והפעם היה זה תורנו לחגוג עם קצת אלכוהול לצלילי להיטי ענק כאשר על הבמה הכוכבות שמציגות את מופע הדראג העכשווי – Drag Brunch.

הכוכבות עם הטייטלים המפוצצים – כריסטינה פוקס קווין – CHRISTINAFOXQUEEN, מילקי ויניל – MILKYVINYL ו- סלין לה דיווין – CELINELADIVINE הם בעצם גברים המתמחים במופע הדראג תוך לבישת תלבושות ותחפושות נוצצות של דמויות כביכול מעולם הגלאם תוך שימוש באיפור ועוד כמה אביזרים המשווים להם את הדמות הנשית המתאימה.

Drag Brunch Tel Aviv צילום יובל אראל
Drag Brunch Tel Aviv צילום יובל אראל

המופע הוא למעשה אשליה מרצון הן של המבצעים.ות והן של הצופים.ות לצאת למסע בריחה אסקפיסטי של חגיגה, שירה ושמחה.

בעבר נכחתי בכמה וכמה אירועים שכאלו, על כך כתבתי בזמנו כאן. (שווה לקרא), אולם הפעם הייתה זו אווירה אחרת, מדובר באירוע מקצועי, מלוטש שרץ על הבמות לאורך תקופה ארוכה ובכל מופע ומופע מקבל טאצ' נושאי חדש.

Drag Brunch Tel Aviv צילום יובל אראל
Drag Brunch Tel Aviv צילום יובל אראל

היום הדגש היה על המסך הגדול והמסך הקטן – דמויות מתוך סדרות טלוויזיה לצד דמויות מסרטי קולנוע במיוחד אלו המאויירות של חברת וולט דיסני, זה היה די מצחיק ומשמח לראות את הדמויות "הבתוליות" של דיסני מקבלות גוון סמי אירוטי על הבמה…

בכלל הרבה דאחקות נשפכו על הבמה במהלך ה"נמברים" ובין לבין, אווירה של חגיגה שכללה גם קפיצה לעבר הקהל הרב שמילא את מועדון גריי בצהרי שישי, העלאה של כמה מהנוכחים אל הבמה לדאחקות חינניות.

Drag Brunch Tel Aviv צילום יובל אראל
Drag Brunch Tel Aviv צילום יובל אראל

בקיצור, היה שמח, מדובר באסקפיזם טהור עם טוויסט עוקצני המשכיח את ההווה ולוקח את הצופים לעולם שכולו שמחה וצלילים.

משלל הביצועים שהיו על הבמה אשתף אותכם.ן בתיעוד המחווה לשירה של נטע ברזילי – Toy עם דמותו של באז שנות אור מהסרט "צעצוע של סיפור". לא סתם ככה, כי נטע ברזילי תתארח במופע הבא של הבנות במסגרת הליין – One Night Only Tel Aviv שיתקיים בתאריך 29 במרץ במועדון זאפה מידטאון תל אביב, כאן כרטיסים, בחודש הבא הן יחזרו למועדון גריי בצהרי שישי באותה שעה, הנה האיוונט והכרטיסים
לחצו לצפייה בגלריית התמונות המלאה

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא