כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

קובי אפללו – מלאכים במדים

קובי אפללו מודה לחיילים בדרכו שלו, שיר חדש - "מלאכים במדים", האזינו

את השיר "מלאכים במדים" כתב והלחין הזמר והיוצר קובי אפללו כשיר הלל לחיילים. קובי שהתנדב והופיע בפני החיילים כמעט ללא הפסקה מאז אותה שבת שחורה ה- 7 באוקטובר, הוא יצא מהבית ונסע לעשות את מה שהוא טוב בו, להופיע, לנחם ולרגש. הוא היה הראשון שהופיע בכיכר החטופים, הופיע בהלווייתם של דור שפיר וסביון קיפר שנרצחו בפסטיבל נובה עם ״מה שהלב שלי בחר"; שיר שהיה אמור להיות שיר החופה שלהם והפך לשיר קבורתם, בעשרות הופעות מול מפונים ובעשרות נוספות מול חיילים. בכל הופעה כזו הוא יצא נפעם מהמורל הגבוה, מהרוח ומהעוצמה של הלוחמים שפגש בכל החזיתות.

מלאכים במדים הוא למעשה שיר הלל ותודה לחיילים, בעורף ובחזית. השיר יוצא עם קליפ שכולו צילומים של זיו קורן מהמלחמה ומהווה סיכום של תקופת לחימה.

כך קובי אפללו עם יציאת השיר החדש – "מלאכים במדים״ מוקדש לכל לובשי ולובשות המדים, לאנשים שתמיד, ובשנה האחרונה בפרט, עומדים על המשמר למעננו, מוכנים להסתכן כדי שנוכל להזדקן. השיר הזה מצדיע למלאכים במדים שנתינתם והקרבתם לא ניתנת לתאור במילים בלבד, לכן צרפתי להן גם לחן, וכששמעון יחיא המוכשר כל כך עטף את ההצדעה הזאת בעיבוד מדוייק, אני מגיש להם להן ולכם את השיר באהבה!! תודה על הזכות לשיר לכבודם 🫡"

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא