כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה

האופרה "תיאודור" מגיעה לקולנוע

האופרה הישראלית "תיאודור" תופק כסרט קולנועי ותהווה שגריר אמיתי לציונות, כל הפרטים

האופרה הישראלית בשיתוף עם אלהקום מחברות ההפצה הגדולות בישראל חברו ביחד עם יוניטל העולמית להפיק ולצלם את הפקת האופרה המקורית בעברית  "תיאודור" מאת יונתן כנען ועידו ריקלין אשר תוצג באופרה הישראלית בסוף השבוע הקרוב.

האופרה "תיאודור" שבמרכזה דמותו של חוזה המדינה, עלתה לראשונה במאי האחרון וזכתה לשבחים ולהצלחה גדולה, לכן החליטו באופרה הישראלית לפתוח את העונה החדשה ולהחזיר את "תיאודור" לשתי הופעות נוספות: שתיהן יצולמו בצילום מולטי קאמרה בהובלת פרימנטל ישראל – זרוע התוכן של פרימנטל העולמית.

את האופרה תפיץ יוניטל העולמית לגופי שידור ברחבי העולם ואלהקום בשיתוף פעולה עם רשתות בתי הקולנוע תפיץ ותקרין את האופרה "תיאודור" בישראל ובמדינות אחרות דוגמת ההפצה שהיא עושה לאופרות הגדולות בעולם מבתי האופרה הגדולים ביותר ברגנז, סלזבורג וארנה ורונה עם הפרויקט ARIA אופרות על המסך.

כך מסכם צח גרניט, מנכ"ל האופרה הישראלית  – "לאחר תהליך ארוך ומרגש של למעלה מ-4 שנים, עלתה האופרה "תיאודור"  על הבמה שלנו בישראל וזכתה לאינספור שבחים. בתקופה מורכבת זו, כל תו ומילה באופרה זוכה למשמעות נוספת וכעת, בזכות שיתוף הפעולה החדש והמבורך, "תיאודור" שלנו תזכה למימד נוסף של חוויה קולנועית ותגיע לקהל בכל העולם."

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא