כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות
כולל וידאו

שלום חנוך ומתי כספי מקדישים את אלבומם החדש לזכרו של גיא אילוז הי"ד

אלבום ההקלטות מהמופע המשותף של שלום חנוך ומתי כספי הושק בסוף השבוע עם הקדשה לזכרו של גיא אילוז, טכנאי הקול שנרצח בשבי החמאס, כל הפרטים

בתאריך 7 באוקטובר השבת השחורה במהלך הפשיטה של מחבלי החמאס על  מתחם פסטיבל נובה ברעים נחטף על ידם בין היתר גם גיא אילוז, טכנאי הסאונד של להקת היהודים ואמנים נוספים ביניהם מתי כספי דרכו הוא טיפל בסאונד ההקלטות החיות מהמופע המשותף של כספי עם שלום חנוך היוצא כיום באלבום "העיקר זה השירים" הכולל תריסר שירים.

גיא אילוז נרצח על ידי מחבלי החמאס בעת ששהה בשבי ברצועת עזה והוא בן 26, הי"ד.

כך הודיעו לפני זמן קצר בהודעה משותפת מתי כספי ושלום חנוך – "אלבום המופע החדש "העיקר זה השירים" של מתי ושלי יצא בסוף השבוע והוא כולל  12 שירים בביצוע חי מתוך הופעה בהיכל התרבות ת"א (שגם צולמה ושודרה בכאן 11). מתי ואני מתכבדים להקדיש את האלבום לזכרו של גיא אילוז ז"ל שנחטף במתקפת הטרור ב7 לאוקטובר לרצועת עזה, שם מצא את מותו הטרגי. אם נוכל לזכור את גיא  שעבד איתנו בהפקת המופע, גם במופע הזה שהוקלט, דרך השירים ובאמצעות המוסיקה, אם נצליח על ידי כך להעניק שמץ נחמה למשפחתו, הרי שיהיה זה לכבוד עבורנו. נזכור אותך תמיד גיא היקר, דרך השירים והמוזיקה. יהי זכרך ברוך."

אחרי היוודע דבר רציחתו הספידוהו האמנים שהכירו אותו ועבדו מולו

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא