כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנהחדשות מקומיות

מוזיקאי ג'אז נרתמים למופע און ליין למען תושבי הדרום

מוזיקאי הג'אז הישראלים שיופיעו באירוע חתומים בלייבל המוזיקה הבריטי Ubuntu Music; המופע ישודר בלייב סטרימינג איכותי לארה"ב ואירופה ביום ראשון הקרוב, 22.10 בשעה 21:00 ממועדון "Tassa״ בתל אביב; בעמוד הנחיתה שהוקם לצורך האירוע ניתן יהיה לתרום לFirst Line Med" - "

מוזיקאי הג'אז הישראלים מתגייסים למען תושבי הדרום והגופים האזרחיים שפועלים בהתנדבות במאבק על תדמיתה של ישראל בעולם. בבסיס המופע המוזיקאלי עומדים 7 אומני ג׳אז ישראלים, מובילי הרכבים שחתומים בלייבל הבריטי ״אובונטו מיוזיק״. אחד מאומני הלייבל, המלחין ונגן החליל מתן קליין ינהל אומנותית את המופע, בהפקת יובל צוק (ממועדון "טסה") ויותם זיו.

האירוע יתקיים ביום ראשון הקרוב, 22.10 בשעה 21:00 ממועדון "Tassa״ בתל אביב. המופע ישודר בסטרימינג (לייב) איכותי לאירופה וארה״ב על גבי פלטפורמות דיגיטליות בין היתר, של מועדון הג׳אז "Blue Note" בנוכחותם של האלוף במיל יאיר גולן ובמעמד שגריר בלגיה בישראל, כן יסייעו להפצת השידורים נספחי התרבות בשגרירויות ישראל בעולם, באדיבות החטיבה לדיפלומטיה תרבותית במשרד החוץ. המוזיקאים שיופיעו הם: רועי מור, אוריאל הרמן, נדב ברקוביץ, אסף חריס, רון מגריל, מתן קליין ואוריה מדר.

בין השירים וקטעי המוזיקה שיבוצעו ישודרו עדויות של תושבי הדרום שניצלו מהתופת, במספר שפות. בנוסף ישודר סרטון של האלוף במיל יאיר גולן, שמעבר להיותו אחד מגיבורי המלחמה הוא גם חובב מוזיקה בכלל וג'ז בפרט. המופע יסתיים בשני קטעים מוכרים בהשתתפות אורחים מיוחדים. שגריר בלגיה בישראל, ג'אן לוק בודסון, נגן קונטרבס יגיע לאירוע ויחזק בדבריו את תושבי הדרום ומיד לאחר מכן יעלה על הבמה וינגן ביחד עם המוזיקאים הישראלים עיבוד ג'ז של יואב פולצ'ק לשירו המפורסם של "סטינג" – "שביר" (Fragile). אחריו, בשיר הסיום יעלה על הבמה מיקי גבריאלוב, שישיר בליווי המוזיקאים את שירו "אני ואתה".

מיקי גברילוב, יצטרף לנגני הג'אז. צילום יובל אראל
מיקי גברילוב, יצטרף לנגני הג'אז. צילום יובל אראל

לצורך האירוע יוקם דף נחיתה באנגלית עם כמה מילים על האירוע וגם על "First Line Med"  . כל המשתתפים, כולל צוותי הצילום, מועדון ה"טסה" ויחסי הציבור של האירוע פועלים בהתנדבות.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא