כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות
כולל וידאו

המוזיקאים שלומי ודבי מתיאס בין נרצחי מתקפת החמאס

בני הזוג אשר הכירו בבית הספר רימון ועסקו בחינוך ומוזיקה הם בין הנרצחים במתקפה של החמאס בקיבוץ חולית.

אתמול במהלך המתקפה של החמאס על יישובי עוטף עזה פשטו מחבלי החמאס גם על קיבוץ חולית, שם מתגוררים בני הזוג שלומי מתיאס ושחר דבי. שלומי הוא מוזיקאי, פסנתרן ומעבד מוזיקלי ומחנך, שחר היא זמרת ווקאליסטית מעולה. כאמור חיים של שני בני הזוג נקטפו ללא רחמים במתקפת הטרור האכזרית, מותירים אחריהם את ילדיהם ללא הורים. עמודי הפייסבוק של שני בני הזוג החלו להתמלא בהספדים ודברי פרידה בטרם עת מרבים מתלמידיהם ועמיתיהם לדרך המוזיקלית.

הבוקר שוחחתי עם יהודה עדר נשיא בית ספר רימון שהכיר את השניים כאשר היו תלמידים במגמות של בית הספר למוזיקאים, כך יהודה – "מאוד מאוד עצוב הזוג הזה שנהרג מרימון, הצמד הזה, אני רואה את התלמידים שלמדו איתם, אחד מהם הוא מורה ברימון שמנהל את הנושא של תרפיה במוזיקה… הרבה מתלמידיהם פרסמו פוסטים בעקבות האסון"

כך ספד להם הבוקר המוזיקאי נתן סלור – "את שחר ושלומי הכרתי בלימודינו ברימון בסוף שנות התשעים. הם הכירו ברימון והפכו לזוג. צמד מוכשרים שעל אף שעברו עשרים ומשהו שנים מאז- אני זוכר ביצועים שלהם משם עד היום. שחר זמרת מופלאה ושלומי- פסנתרן, מעבד וזמר נפלא. הם התחתנו והקימו משפחה לתפארת עם שלושה ילדים וגרו בעוטף עזה. יצא לי לעבוד עם שלומי כמה פעמים במועדון הזמר של נחומי הר ציון בקיבוץ דביר. העבודה איתו היתה תמיד מלאה בקסם, נועם וכישרון גדול. שחר ושלומי היו זוג שכולו אור ואהבה. הלב נקרע, קשה להאמין שהם לא איתנו."

כך ספד להם הבוקר המוזיקאי מוטי פרלמן – "שחר ושלומי נפגשו ברימון. שם התאהבו ועברו לגור ביחד. הווקאליסטית המחוננת והזמר והמלחין. לאורך השנים שחר כתבה שירים קסומים ושלומי הכשיר דורות של מוזיקאים צעירים בבאר שבע. שלומי גם היה הקלידן הקבוע של עצרות המחאה בבאר שבע ומתנדב קבוע להיות מלווה בטקסים עירוניים. זוג מושלם עם אנרגיה של אור. הנאהבים והנעימים." 

שלומי ודבי הי"ד, יהי זכרם ברוך.

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

2 תגובות

  1. שלומי היה המנהל המוסיקלי והמנצח של חבורת הזמר להבים במשך שנים אחדות. אהבנו אותו ואת נועם הליכותיו, איש מתוק. זכינו להכיר את שחר ואת הילדות כשבאנו לשיר בביתו. הלב כואב ואין נחמה. יהי זכרם ברוך.
    צביקה כנפי, להבים.

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא