כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

להקת Septicflesh חוזרת לתל אביב

להקת הדת' מטאל סימפוני מיוון Septicflesh תקיים הופעה אחת במועדון גגרין בתל אביב, כל הפרטים

להקת הדת' מטאל סימפוני Septicflesh היוונית חוזרת לישראל ותקיים הופעה אחת במועדון גגרין בתל אביב בתאריך  16 בדצמבר בהפקתה של קבוצת רייבן מיוזיק בניהולו של ישי שוורץ. את המופע תיפתח להקת DPS הישראלית ואחרי הרכב הדת' דום מטאל היווני – On Thorns I Lay. אין ספק שזו הולכת להיות חגיגה מטורפת לחובבי המטאל בישראל. . לכבוד ההכרזה על המופע הצפוי מוצעים מאתיים הכרטיסים הראשונים למופע במחיר מוזל כאן

הלהקה שהוקמה בשנת 1990 באתונה, יוון, על ידי הגיטריסט סוטיריס ויינאס, הזמר והבסיסט ספירוס אנטוניו ואחיו הגיטריסט כריסטוס אנטוניו נקראה בתחילה Septic Flesh. את אלבום האולפן המלא הראשון שלה היא השיקה בשנת 1994 בטייטל – Mystic Places of Dawn.

 

עד שנת  2003 הקליטה הלהקה עוד 4 אלבומים מלאים ובאותה שנה הוקפאה הלהקה בעקבות יציאתו של כריסטוס אנטוניו ללימודי אמנות ועיצוב בלונדון, למעשה נחתם הפרק הראשון בהיסטוריה של ההרכב וחבריה עברו ללהקות אחרות ועסקו גם בפרויקטים מוזיקליים צדדיים.

 

 

 

 

בשנת -2007 התאחדה הלהקה מחדש ושינתה את שמה ל-Septicflesh והחלה להקליט מספר אלבומי מטאל סימפוני המבוססים על דת' מטאל בליווי תזמורת מלאה ומקהלה. בשנת -2008 יצא אלבומם Communion אשר טילטל את קהילת המטאל בעולם. האלבום החדש היה כל מה שהלהקה ניסתה ליצור בגלגול הראשון: מטאל אווירתי ואפל, מושתת על מוזיקה קלאסית ובארוק, בומבסטי וסימפוני מאד אבל כבד ומלא עוצמה.

 

אחריו הוצאו עוד מספר אלבומים ולפני שנה יצא אלבומם האחרון – Modern Primitive

בקיץ 2012 נחתה הלהקה בישראל והופיעה במועדון רדינג 2 בנמל תל אביב, בשנת 2016 חזרה הלהקה לתל אביב וקיימה מופע בתיאטרון תמונע. מופע נוסף נערך באוזן בר בדיוק לפני ארבע שנים ספטמבר 2019.

אחד מאירועי השיא של הלהקה היה במופע חי מול אלפי מעריצים באולם קונצרטים במקסיקו סיטי כאשר תזמורת סימפונית בת 50 נגנים מלווה את הופעת הלהקה.

"ספטיקפלאש" זכו בקהל מעורב מכל קצוות הקשת המטאלית עקב יכולתם הגבוהה לשלב אלמנטים ולייצר תת ז`אנר המזוהה איתם. בשנים האחרונות הופיעה הלהקה בכל פסטיבלי המטאל המובילים בעולם "וואקן" "הלפסט" "בלודסטוק" ועוד רבים

כמה מילים על הרכב החימום היווני – On Thorns I Lay – הלהקה שהחלה את דרכה בשנת  1994 ב Holy Records יחד עם Septicflesh ו Orphaned Land וכשהיא משחררת את אלבום הבכורה Sounds Of Beautiful Experience (1995) ו Orama (1997), בשנים האחרונות חזרה הלהקה לפעילות עם האלבומים Threnos (2020) ו Aegean Sorrow (2018)

 

 

 

שמעתם? עכשיו גם תוכלו לראות!!!

כאמור הערב יפתח על ידי ההרכב  DPS – Damage Per Second, הרכב המטאל המקומי שפרץ בשנים האחרונות ועושה חיל בהופעות, ההרכב הכולל את הזמר אורן בלבוס, אופיר לוי ורן המאירי בגיטרות, גיא גולן בבס וניר ברוך על התופים הספיק להשיק בשנת 2020 את אלבום הבכורה – Ghosts.

בשנת 2021 הופיע ההרכב במועדון B-Side בתל אביב ושם תועד המופע שלפניכם…

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא