כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות
כולל וידאו

ריטה יוצאת במופע חדש

ריטה מכריזה על מופע חדש עם אלבום חדש, חגיגת ריקודים בהאנגר 11, כל הפרטים

התחדשות זה תמיד דבר טוב וכך ריטה, לקראת אלבום חדש בצפוי לצאת בחודש נובמבר הקרוב – "DUENDE" ממנו כבר יצאו השירים  Boom Boom Boom, Bailador והשיר החדש  So Happy. אך לא רק אלבום אלא מופע מסיבה ילווה אותו – המופע יתקיים בהאנגר 11 בטייטל – Let's Dance . מופע עמידה עם במת 360 מרהיבה, וידאו ארט,  DJ סט בכניסת הקהל ובמרכז – ריטה שתיקח אתכם לטיול בעולם שלה במופע עם השירים הגדולים בעיבודים אלקטרוניים בהפקה מוזיקלית של רמי קלינשטיין ואסי טל. בין השירים שיבוצעו במופע יהיו –  בוא, עטוף ברחמים, תפתח חלון, מחכה, שביל הבריחה, מחול מטורף, שרה ברחובות ולהיטים נוספים, לצד שירי האלבום החדש

כך ריטה לקראת המופע החגיגי – "גם אחרי מעל לשלושה עשורים, תהליך עבודה על מופע חדש הוא תהליך מרתק עם תשוקה לברוא משהו חדש. הפעם זה מסעיר אותי פי כמה וכמה לקראת המופע הזה, ששונה מכל קודמיו. המופע "Let's Dance" נולד בעקבות העבודה על האלבום Duende, שיצרנו ELK (אייל ליאון קצב) ואני, שמייצג עבורי את תמצית השחרור והשמחה. בעקבותיו הרגשתי שזה הזמן הנכון לקחת את הרפרטואר שלי, להיכנס לתהליך עבודה עם רמי קלינשטיין ואסי טל ולבנות מופע שכולו מסיבה. השירים קיבלו עיבודים והפקה מוזיקלית אלקטרונית עם אלמנטים וצבעים אתניים, אלטרנטיביים ואנדלוסיים. לצד החגיגה המרהיבה והמרקידה, היה לנו חשוב לשמור על הרגש והעומקים של השירים. זו הרפתקה מרגשת עבורי ואני שמחה מאוד, שגם אחרי כל כך הרבה שנים והופעות, אני מרגישה כמו ילדה שהולכת בפעם הראשונה לקראת בריאה ויצירה חדשה".

ותכלס, כרטיסים ממתינים כאן.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא