כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות
כולל וידאו

פרזנטציה – המחזמר מלצרית בתיאטרון הקאמרי

הצצה למחזמר החדש שיעלה בקרוב בתיאטרון הקאמרי – "מלצרית" עם משי קליינשטיין, טלי אורן, נוי הלפרין, אלי גורנשטיין ועוד, היינו בפרזנטציה, צפו

אין ספק שזה הולך להיות אחד הלהיטים שתיאטרון הקאמרי מפיק. המחזמר "מלצרית" המבוסס על גרסת המקור – Waitress מאת ג'סי נלסון עם שירים שכתבה והלחינה שרה ברליס המתבסס אף הוא על סרט בשם זה שנכתב על ידי אדריאן שלי ומספר את הסיפור של ג'ינה האנטרסון, החיה בעיירה נידחת, אופה המתמחה  בהכנת פאי ומלצרית המצויה ברוטינה שגרתית בבית הקפה, כל יום אותן השעות, אותם הלקוחות, אותם חיים אפורים בין סירים ומחבתות, בלי חלומות ומערכת יחסים אלימה עם בעלה, ארל שאותו היא כבר מזמן הפסיקה לאהוב. לאחר שג'ינה נכנסת להריון בלתי צפוי מבעלה, כאשר רופא צעיר מגיע לעיירה, ד"ר ג'יימס פומטר, טעם חדש נכנס לחייה והיא רואה את ההזדמנות שלה לעזוב את צרותיה, בתחרות אפייה עוגות פאי ובפרס הגדול שהיא מניבה.

גיור כהלכה

הגרסה המקומית תורגמה בידי דורי פרנס ובוימה על ידי עידו רוזנברג, הניהול המוזיקלי בידי גיא פרטי. אליו חוברים צוות הנגנים – רועי כהן במחשב וקלידים, מתן תלמי בקלידים, יוני גבורה בגיטרות, גיל גולדין בגיטרת בס וקונטרבס, בן שיבולת בצ'לו ואסף דגן על התופים, המבצעים את הנגינה בלייב.

פרזנטציה המחזמר מלצרית בקאמרי, משי קליינשטיין. צילום יובל אראל
פרזנטציה המחזמר מלצרית בקאמרי, משי קליינשטיין. צילום יובל אראל

סוכר, חמאה ומחמאה

בגדול המחזמר סובב סביב המתוק מתוק הזה – סוכר, חמאה וקמח המהווים את הבסיס לאפיית עוגות ועוגיות, בעוד יותר גדול מדובר במחזה שכל כולו העצמה נשית אחת גדולה, בבסיסו הוא נכתב  על ידי נשים, כך גם השירים ומן הסתם הוא משוחק בידי שלוש כוכבות מצויינות כאמור שגם מיטיבות לשיר וזה פשוט מצוין –  משי קליינשטיין, טלי אורן ונוי הלפרין שנוכחותן על הבמה עושה את כל העניין ובעצם נשים הן גיבורות המחזמר הזה.

פרזנטציה המחזמר מלצרית בקאמרי. צילום יובל אראל
פרזנטציה המחזמר מלצרית בקאמרי. צילום יובל אראל

לצד הכוכבות המרכזיות בדמויות ג'ינה וחברותיה מככבים במחזמר אלי גורנשטיין, גלעד שמואלי, רפאל עבאס, דויד בילנקה, אורלי טבגיה, יובל אבירן, לינוי כהן, גיר פטרובסקי, אורל גלעד, ספיר ברייר ודן פרידמן.

פרזנטציה המחזמר מלצרית בקאמרי, כל הקאסט. צילום אור גפן
פרזנטציה המחזמר מלצרית בקאמרי, כל הקאסט. צילום אור גפן

בקטנה – כבר טחנו כאן עם רגעים מתוך המחזה, לפני מספר שבועות במהלך פרזנטציה שחשפה את תוכנית ההצגות של הקאמרי לשנה הקרובה והן עם אייטם מתוק מאוד במסגרתו שלושת הכוכבות התנסו בהכנת מתוקים אצל אור שפיץ, הבוקר התכבדו באי הפרזנטציה במתוקים שלה, אז תודה לאור שפיץ וארסנל העוגות והעוגיות המתוקות ד"ש לאמא ולאבא…:-)

המחזמר יחל לרוץ מעל בימת תיאטרון הקאמרי החל בחודש ספטמבר והכרטיסים זמינים כאן

בינתיים קבלו טעימות מלאות סוכר וחמאה מכמה מהשירים שיבוצעו במהלך המחזמר

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא