כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

דודי לוי – חצי ירח

דודי לוי משיק שיר חדש - "חצי ירח" ומכריז על מופע עמוס אורחים במועדון בארבי, האזינו, קראו

אתם מכירים אותו כגיטריסט הנמה על מקימי להקת נוער שוליים מחד וכאמן יוצר מרגש, החתום על שלל להיטים כמו "כל הזמן שבעולם", "דוד אוהב אותך", "מלאך" ועוד, אך לא רק, דודי לוי הוא גם הגיטריסט של להקת אור כשדים המיתולוגית ומפיק מוזיקלי ומלחין מוערך שחתום על שלל להיטים של מופע הארנבות של ד"ר קספר, שרון חזיז, גלי עטרי ועוד.

היום משיק דודי לוי שיר אהבה רומנטי חדש – "חצי ירח" אשר נכתב, הולחן ומבוצע על ידו בעיבוד והפקתם המוזיקלית של אופק יקותיאל ומשה בן אברהם.

כך דודי לוי עם השקת השיר, חושף בין היתר כי הוא עומד לקיים מופע מיוחד וחגיגי במועדון בארבי בתל אביב – "שנים הייתי מכור לחיפוש אחרי האחת והיחידה, כל כך הייתי מכור לחיפוש שלא ראיתי מה שנמצא מולי. חצי ירח הוא שיר על אדם שמוצא, מוצא אהבה, מוצא משפחה, מוצא בית ומקום שממנו אפשר לצאת, ואליו אפשר לחזור. נדמה שלחפש ולמצוא אלו דברים שמובילים אחד לשני – אבל לא כך הוא. כשאנחנו בתדר של חיפוש נמשיך לחפש לעד ואם נגיע לחיים בשביל למצוא, נגלה שרוב הפעמים מה שאנחנו צריכים ורוצים פשוט מונח שם מתחת לאף שלנו, וממתין שנראה אותו. כשהשיר "חצי ירח" היה מוכן והשמעתי אותו לאנשי הצוות המדהים שלי. כמה מהם טענו שזה בעצם שיר המשך ל"דוד אוהב אותך" ולי לקח זמן להבין על מה הם מדברים. "דוד אוהב אותך" שאת הטקסט כתב עבורי מאיר גולדברג היקר מרגיש כמו שיר אהבה והוא בעצם הוא שיר על חיפוש. במדבר, בדיונות, החול, מעבר לגשרים, ובהרי השיש ובכל מקום ים. והרי זה יותר רומנטי לחפש מאשר למצוא. כשאנחנו מוצאים אנחנו חיים את החיים עצמם על שלל הגוונים שלהם, נעימים וגם אלו שפחות. השיר חצי ירח נכתב על שיר זוגתי האהובה שבסבלנות וברוך אין סופיים לימדה אותי למצוא אהבה ולהפסיק לחפש והוא מוקדש לה. את האהבה הזו נחגוג ב-22.10 בבארבי בתל אביב, יום הולדת 55, עם המון חברות וחברים מהחיים על הבמה."

וכמו שדודי לוי אמר, החגיגה תתקיים בתאריך 22 באוקטובר במועדון בארבי ויתארחו לצידו על הבמה אהוד בנאי , אור כשדים, ארז לב ארי , דן תורן , טל גורדון, יסמין לוי, מופע הארנבות של דר קספר , נוער שוליים , שרון חזיז.

אז תאזינו, תרשמו ביומן את התאריך, כאן יש כרטיסים, נתראה מתחת לשנדליר..:-)

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא