כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות
כולל וידאו

העיקר זה השירים – מפגש פסגה בהיכל התרבות

שלום חנוך ומתי כספי במופע משותף בהיכל התרבות בתל אביב בערב ליל שישי

אמש התקיים פעם נוספת המופע המשותף של מתי כספי ושלום חנוך – "העיקר זה השירים" בהיכל התרבות בתל אביב. היה זה מפגש בימתי חוזר של השניים יחדיו על בימה אחת מאז שנפגשו לראשונה בשנת 2018 וחזרו על כך לפני שנה. מסתבר שהקסם ממגנט את השניים לשוב ולהיפגש…

היה זה ערב שתמצת במשך שעתיים עשרות שנים של מוזיקה ישראלית בעיבודים וביצועים חד פעמיים עם שורת שירים מהיפים ביותר ומהקלאסיקות המצוינות שנכתבו אי פעם בארץ. מופע שהוא התמצית של פס הקול הישראלי.

אלו רק חלק מהשירים שבוצעו אמש בפי שלום חנוך ומתי כספי ביחד ולחוד – אהבת נעורי, איך זה שכוכב, למה לי לקחת ללב, לא ידעתי שתלכי ממני, סוף עונת התפוזים, בלילות הקיץ, שיר דרך, הנה הנה, גיטרה וכינור, ילדותי השנייה, נגד הרוח, לקחת את ידי בידך, משיח, אחרי שנסעת (ואותך), מאיה, היה כדאי, בגלגול הזה, ברית עולם, ועוד רבים וטובים

את שני עמודי התווך של הזמר הישראלי ליווה הרכב שכלל את משה לוי בפסנתר ואורגן המונד, יונתן אלבלק בגיטרות, פרננדו קנופף בגיטרת בס, זאן פול זימבריס בתופים וחן "פפה" מאיר בכלי הקשה.

גם לכם בא לחוות את המופע המשותף? יש עוד תאריכים – 21 בספטמבר באמפי מיני ישראל, 26 בספטמבר בזאפה אמפי שוני

מוטי קמחי

צלם עיתונות עוד מהימים שבאמת קראו כאן עיתונים מנייר, נקבו בשם של עיתון, מוטי היה צלם במערכת, בעצם בשטח. מוטי גם שרוף על מוזיקה טובה, אולדסקול ישראלי של המאה שעברה, רוק, ג'אז, דברים טובים. מעת לעת כשהוא לא מוזעק לצלם אסיפת בחירות או הפגנה הוא מוצא את הזמנן להביא עבורנו מטעמי צילום מהופעות.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא