כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות

חגי תשרי – פסטיבל אושפיזין באשדוד יוצא לדרך

פסטיבל אושפיזין מוזיקלי יתקיים בחול המועד סוכות זו השנה העשירית, ויציע גם השנה רשימה מפוארת של מופעים והפקות מקור, אמנים מארחים ומתארחים.

גם השנה יתקיים פסטיבל אושפיזין מוזיקלי בעיר אשדוד במהלך חול המועד סוכות בין התאריכים 1 עד 5 באוקטובר 2023.

חמישה ימים של מופעי מוזיקה מרגשים, הפקות מקור ייחודיות, הצגות, הרכבים מוזיקליים, אמנים מוכשרים שכולכם מכירים ואוהבים והופעה חגיגית באמפי- "מנגן ושר" עם ענקי המוזיקה במופע הצדעה לזמר הים תיכוני ולשיריו של זוכה פרס ישראל דקלון, בהשתתפות: חיים משה, יואב יצחק, ישי לוי, אבנר גדסי , הזמרת לינט וסגיב כהן.

הופעות נוספות שיתקיימו במהלך הפסטיבל

חנן יובל מארח את דורית ראובני ודני בסן, דודו פישר וננסי ברנדס, נתי רביץ אלינור אהרון ואורייטנל בנד – במופע "לילות ספרד", יהודה עדר עם הגיטריסט אנדי וואטס והזמר אלון הילל – במופע מחווה לשירים הגדולים של תמוז, קלפטון ודילן, גיל שוחט מארח את אייל שחר, ג'ודאו ערב- הפקת מקור המחברת מוזיקאים יהודים ישראלים עם מוזיקאים ממרוקו עם אורחת ממרוקו-  דלאל ברנוסי, בנג'מין בוזגלו וליאור אלמליח. מופע מחווה לשיריה של עפרה חזה- גלית גיאת עם תזמורת הביג בנד חיפה, ששי קשת, שי אברמסון וקובי אריאל – במופע דבש ניגר. "שרים פרברים" – אורי הרפז מהצמד המקורי עם המוזיקאי אלעד שטמר. שרים עם הלקות עם ערב מחווה מיוחד לגבי ברלין ז"ל.

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים כנסו לאתר הפסטיבל

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא