כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

אלעד תורג'מן – קידום ממומן

אלעד תורג'מן משיק את אלבום הבכורה שלו – "קידום ממומן" וזו חוויית האזנה מדליקה ביותר, האזינו, יש גם מופע

אחרי שהספיק להשיק את השירים – "הבאת אותה" ו-"אקסית של חבר" משיק הבוקר אלעד תורג'מן, כן כן, פעם נוספת אציין זאת – הבן של השחקנים דן תורג'מן וענת עצמון, הנכד של השחקן שמוליק עצמון ופרפורמר, מוזיקאי, שחקן וסטנדאפיסט מדליק בזכות עצמו, את אלבום הבכורה שלו תחת הטייטל – "קידום ממומן".

האלבום כולל תריסר שירים שהם בעצם תריסר סיפורים מלאים שנכתבו בידי אלעד והולחנו על ידו יחד עם אלחי עמרם בהפקתו המוזיקלית של שאול עשת. אלעד לקח את הטקסטים המשעשעים ועטף אותם באמצעות הלחן בשלל סוגות מוזיקליות, אנחנו מקבלים באלבום קשת רחבה של סגנונות החל מההיפ הופ, דיסקו, רגאיי, פופ, ים תיכוני, רוק כבד, סווינג וגם מוזיקה ספרדית.

התוצאה – שעת סיפור מדליקה, מרגשת, מחייכת ונוגעת בנימים העמוקים בנפש למרות שהיא במקור ביקשה רק לבדר.

את השקת האלבום הטרי צפוי אלעד תורג'מן לחגוג במופע העונה לטייטל "על הספה" המשלב קטעי סטנדאפ ומשחק לצד ביצועי השירים מהאלבום. לצידו של אלעד נוטל חלק במופע השחקן דני שטג המגלם את הפסיכולוג ולמעשה מתהווה כאן מעין מחזמר מסוג אחר.

המופע יתקיים במועדון גריי בתל אביב ביום ראשון, 4 ביוני. כאן כרטיסים

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא