כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

אלון אבוטבול – Password

אלון אבוטבול בשיתוף פעולה מוזיקלי עם "המסך הלבן" - Password

השחקן אלון אבוטבול מחליט ככה באמצע החיים ועם קריירת משחק מפוארת עטורת סרטים ופרסים לקחת נתיב חדש ולהמציא את עצמו מחדש – יוצר ומבצע מוזיקלי. בימים אלו עובד אלון אבוטבול על אלבום בכורה – Family Business , כשהוא משתף פעולה גם עם בני משפחתו – בנותיו אליה ואלי וגם עם צמד בני הדודים למשפחת ברויד – גבריאל וג'ילברט, הלו הם "המסך הלבן", גברי וג'יל ישבו יחד עם אלון על כתיבת הטקסטים וההלחנה ולקחו עליהם גם את מטלת העיבוד וההפקה המוזיקלית כמו גם את הנגינה.

כעת יוצא לאור השיר הראשון מתוך הפרויקט – Password המלווה בוידאו קליפ בו מככבים לצד אלון וביתו אליה גם גבריאל וג'ילברט שה וסיפו את הצבע והגוון הייחודי שלהם.

כך אלון עם יציאת השיר – ״כשחקן האמת יוצאת מבעד למסיכה, כצייר הקול נמצא בתוך הראש ויוצא בצורות ופתאום מצאתי את הקול שלי בפנים ובחוץ…. קולות אבותיי מדברים דרכי ולא בהכרח קשורים למה שאני רוצה לומר. העבודה על האלבום בין היתר הייתה לזהות ביחד מה הוא הקול שלי, שלנו יחד כאן ועכשיו.״

כך גבריאל וג'ילברט מהמסך הלבן על שיתוף הפעולה – "חברות וחברים, אחרי זמן ממושך באולפנים בתל אביב, בחיפה ובאי הקסום פארוס אשר ביוון, אנחנו נרגשים ביותר לשתף כאן שיר ראשון מתוך אלבום הבכורה של האיש והאגדה אלון אבוטבול. אלבום שהייתה לנו הזכות ליצור יחד עם אלון ובתו אליה, איתם כתבנו והלחנו את השירים, ובפעם הראשונה להיות המפיקים המוזיקליים עבור חברים מחוץ למסך הלבן. עוד נכתוב יותר לעומק על הדרך המיוחדת אותה עברנו ביצירת האלבום ועל המפגש והקשר עם אלון ומשפחתו המדהימה. אבל בינתיים רוצים לשתף כאן את אחד השירים האהובים עלינו מהפרויקט – 'Password'. השיר נכתב והוקלט במפגש ראשוני ומלא השראה עם אלון ושתי בנותיו, אליה ואורי. אנו רוצים להודות לאלון היקר על ההזדמנות החד פעמית ועל החברות העמוקה, ומשתפים כאן באהבה גדולה טעימה ראשונה מתוך יצירה שבה אנחנו מאוד גאים."

האלבום יושק במופע להקה חגיגי במועדון בארבי בתאריך 30.7.23

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא