כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

נופיה ידידיה – כולם פה

נופיה ידידיה בשיר הבכורה בדרך לאלבום - "כולם פה", האזינו

לאחר שהגיעה אשתקד לגמר תוכנית המוסיקה "הכוכב הבא" עם ביצוע מצויין לשירו של דני סנדרסון – "זאת שמעל לכל המצופה", אשר כבש את תחנות הרדיו וצבר מעל 4 מיליון הצפיות ביוטיוב, פוסעת הזמרת והיוצרת נופיה ידידיה בדרך לאלבום הבכורה שלה כשהיא משיקה הבוקר את הסנונית הראשונה בדמות השיר "כולם פה" שנכתב והולחן על ידה בהפקתו של אייל דוידי "שקל".

כך נופיה עם יציאת השיר הבוקר לרשתות ותחנות הרדיו –  "השיר "כולם פה", פזמון שלא ייצא לכם מהראש עם וורסים שיגרמו לכם להזדהות, מילים שמספרות על קשר מורכב ומתוסבך כמו שרק אנחנו, הילדים הדפוקים של היום יכולים לקיים. אחרי חודשים של עבודה אינטנסיבית ומדוייקת אני סופר מתרגשת לשחרר את הסינגל הראשון שלי! אמן שתאהבו!"

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא